Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #135.581
Helpt niet mee dat ik in Arnhem woon. :o

Heb zwaar het idee dat die in de bus ligt, maar er is ook een kans dat die gewoon op werk ligt, ben er deze week niet zo bij met m'n hoofd. De leerlingen zijn extra druk want bijna vakantie, in korte tijd veel extra onzinnige taken gekregen die ik vóór de vakantie af wil hebben. En dan ook nog eens hard aan het knallen in de sportschool, dat ik soms van waken tot slapen druk bezig ben. Fysiek en mentaal op m'n limiet. De gedachte dat ik de cameratas in de bus nam kan best een valse gedachte zijn. Zie het morgen wel.

Wel weer zo'n typisch ADHD momentje. Alleen ik (en andere ADHDers) die kan bijna 2000 euro zo slingeren.
Deze toevallig? 😬
Advertentie is van vandaag en Duiven

• #135.582
  • #135.583
  • #135.587
Helpt niet mee dat ik in Arnhem woon. :o

Heb zwaar het idee dat die in de bus ligt, maar er is ook een kans dat die gewoon op werk ligt, ben er deze week niet zo bij met m'n hoofd. De leerlingen zijn extra druk want bijna vakantie, in korte tijd veel extra onzinnige taken gekregen die ik vóór de vakantie af wil hebben. En dan ook nog eens hard aan het knallen in de sportschool, dat ik soms van waken tot slapen druk bezig ben. Fysiek en mentaal op m'n limiet. De gedachte dat ik de cameratas in de bus nam kan best een valse gedachte zijn. Zie het morgen wel.

Wel weer zo'n typisch ADHD momentje. Alleen ik (en andere ADHDers) die kan bijna 2000 euro zo slingeren.
Herkenbaar.

Ben ooit mn eigen motor kwijtgeraakt, stond nog ergens in de stad en ben lopend naar huis gegaan( why ??)
Dacht dat ie gejat was toen ik thuis kwam. Stond nog bij de stalling bedacht ik me toen.

Adhd 4 life

• #135.589
Screenshot_20220225-125150_Chrome.jpg

😐

• #135.590
Korte samenvatting (de titel):
Woman Crushed To Death Squatting 400 Pounds Without The Safety Clips Set

Voor de mensen die dat soort filmpjes liever niet zien:
Haar dochter staat er gewoon bij. Ze "unracked" het gewicht, zakt eigenlijk meteen in elkaar (verrassend met 200kg in je nek). Heeft om een vage reden een bankje tussen haar benen staan. Wordt met haar gezicht in het bankje gedrukt met de smith bar, met dus 200kg, in haar nek. Nek breekt instant. Meteen overleden. Trekken met 6 man dat gewicht eraf en ze valt als een leveloze pop achterover op de grond.

Laatst bewerkt:
  • Wow
Waarderingen: AK
  • #135.591
Korte samenvatting (de titel):
Woman Crushed To Death Squatting 400 Pounds Without The Safety Clips Set

Haar dochter staat er gewoon bij. Ze "unracked" het gewicht, zakt eigenlijk meteen in elkaar (verrassend met 200kg in je nek). Heeft om een vage reden een bankje tussen haar benen staan. Wordt met haar gezicht in het bankje gedrukt met de smith bar met dus 200kg in haar nek. Nek breekt instant. Meteen overleden. Trekken met 6 man dat gewicht eraf en ze valt als een leveloze pop achterover op de grond.
Wajooooooooooo, filmpje gemist.

• #135.594
Wat denkt die vrouw, voordat ze er onder kruipt :dunno:

En wie heeft zijn gewichten niet opgeruimd ?

• #135.596
Erg tragisch dit, in een rack had ze het waarschijnlijk gewoon overleefd :o

• #135.597
Zonder bankje ook nog wel denk ik.

Dan had ze mss der knieën gebroken oid. Dat bankje is gewoon niet slim

• #135.598
Treurig verhaal, zo veel fouten, wie heeft haar dit laten doen? Zo veel gewicht, bankje, niet gebruik maken van de vangers...

• #135.600
Terug
Naar boven