MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zelf erin doen is niet altijd verstandig. Je hebt kans dat je de bloedtoevoer naar de de humeruskop verbreekt waardoor je kans hebt botnecrose te krijgen.
Het wordt ons, opleiding Kiné aande KUL, ook afgeraden en we moeten dat overlaten aan de dokters

FUUUUUUUUUUU :fuu:
FUUUUUUUUUUUUUUUUU :fuu:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :fuu::fuu::fuu:
Er is geen warm water, ik stink en moet naar verschillende winkels :mad: Uit protest laat ik de douche dan maar gewoon lopen :o Betaal er toch niet voor, en hopelijk wordt de doucheleiding door de wrijving warm, waardoor ze het water opwarmt :clown:

FUUUUUUUUUUU :fuu:
FUUUUUUUUUUUUUUUUU :fuu:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :fuu::fuu::fuu:
Er is geen warm water, ik stink en moet naar verschillende winkels :mad: Uit protest laat ik de douche dan maar gewoon lopen :o Betaal er toch niet voor, en hopelijk wordt de douchepijp door de wrijving warm, waardoor ze het water opwarmt :clown:

ofwel stop je gewoon met zo'n fag te zijn en neem je een koude douche als een man:dunno:

Wilde net zeggen :o

---------- Post toegevoegd Fri 23 Dec 2011 om 16:11 ----------

Homo, ga lekker verder stinken dan

Will do thank you very much :kiss:

---------- Post added 23 December 2011 at 17:16 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Benzinedop kwijt.. :(

Zelf erin doen is niet altijd verstandig. Je hebt kans dat je de bloedtoevoer naar de de humeruskop verbreekt waardoor je kans hebt botnecrose te krijgen.
Het wordt ons, opleiding Kiné aande KUL, ook afgeraden en we moeten dat overlaten aan de dokters

Voor ik het wist zat die weer goed, schouder hing er een beetje bij en toen ik met me andere arm me elleboog optilde knikte die er zo weer in.

Klinkt alsof je er verstand van hebt. Enig idee voordat je weer kan trainen na zoiets?

Als de schouder echt uit de kom is geweest is meestal het gewrichtkapsel gescheurd en enkele ligamenten uitgerokken.
Meestal geeft een kiné enkele tonificatie oefeningen mee voor de rotator cuff om functie van de gescheurde/uitgerokken ligamenten deels te compenseren.
Ik durf echter nog iets aan/af te raden omdat de revalidatie van dergelijke dingen nog niet ter sprake zijn gekomen op de opleiding... (heb nog enkele jaartjes te gaan :p)

In België gaat met vaak eerst naar de dokter en dan pas naar de kiné, in Nederland vaak direct naar de kiné (= fysio)

Oke, de dokter heeft mij alleen gezegd dat ik rust moet houden en wanneer ik er over een week nog veel last van heb weer terug moet komen en er eventueel een foto moet worden gemaakt.

Heb een gele kaart ontvangen hou het vandaag maar voor bekeken dan, misschien tot straks als het Dbb nacht cafe open gaat, see you later aligator :cool:

Morgen sportschool dicht, godver..

Hier ook man pas dinsdag terug open, maar ga naar Heracles rijden daar is't wel open. :)

Moest net bijna kotsen toen ik die vitamine B5 met alleen water innam...:o

Begin ziek te worden :fuu:

Zonet 20 min hardgelopen... wat een k*t eind is dat ...2 pauze's onderweg ... k*t met 1,5 long rondlopen..

Vandaag uit gemaakt met m'n chick :( /beta

Terug
Naar boven