MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

bah die post van Maflodder in het nachttopic heeft mijn dag zojuist verpest

Reported

wist niet hoe snel ik naar beneden moest scrollen, gatver. echt lage humor, rot kind.

Om 6:20 m'n wekker i.v.m. tentamen, braaf op bed om 0:10 (nogal 'n verandering t.o.v. de 4:00 gewoonlijk), vervolgens wakker liggen tot 5:00, en weer klaar wakker zijn om 6:00, eerder dan je wekker.

:)

Fhking moe toch weer een extra dienst :(... verrot geak

Om 6:20 m'n wekker i.v.m. tentamen, braaf op bed om 0:10 (nogal 'n verandering t.o.v. de 4:00 gewoonlijk), vervolgens wakker liggen tot 5:00, en weer klaar wakker zijn om 6:00, eerder dan je wekker.

:)

Herkenbaar ... elke ochtenddienst die ik heb ..

Keel wordt er niet beter op, khoop dat de medicijnen morgen aanslaan anders wordt het een kerst met kwijlen en weinig eten. Gvd wat doet dat pijn, gisteren een of ander vaag koolzuur drankje geprobeerd, ik ging kapot van de pijn.

Zelfs rijst of een shake kan ik niet fatsoenlijk wegkrijgen laat staan kip.

Zo even een abbonoment op paracetamol pakken, dan hoop ik dat ik zo lekker kan eten :)

inb4 rijst met een soa

Niet zo peeuwen joh, gaat vanzelf over :D

Zo werken van 2 tot 10.. pff weinig zin

rapport was goed en slecht. eigenlijk hoort dit niet thuis in dit topic, ook niet in de tegehanger. wie maakt een neutrale versie?:D

Rijst drink gewoon een half liter wodka weg, even de shit verdoven. Zoals ze in de oorlog deden.

Is niet goed voor me gains; ik had net gekeken met een zaklamp in me keel, allemaal witte shizzle vlekjes in die gaten achter dat dingetje wat er hangt.

---------- Post toegevoegd Fri 23 Dec 2011 om 13:22 ----------

Heb je er geen koorts bij? Lag half dood te wezen in mn bed de laatste keer haha

Ja maar heel ligt, net iets boven de 38.

Paar dagen naar Londen geweest en op de 2e dag knalt me schouder uit de kom, heb hem direct daarna wel gelijk zelf weer erin kunnen doen. In Londen zelf aardig pijnloos verder gegaan met pijnstillers en een hoop drank :o

maar nu...FFUUUUU

Terug
Naar boven