ThomasGroenlo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor ik het wist zat die weer goed, schouder hing er een beetje bij en toen ik met me andere arm me elleboog optilde knikte die er zo weer in.
Klinkt alsof je er verstand van hebt. Enig idee voordat je weer kan trainen na zoiets?
Daar heb ik nu niks aan, 2e kerstdag ga ik toch niet zuipen want moet volgende dag om 09:00 rijlessen... Ben benieuwd hoe het is om nuchter in mijn favoriete discotheek te zijn, als dit me bevalt ga ik veel vaker nuchter uit = gains.Hier ook volgens mij, 1e en 2e kerstdag weer vollop knallen ..Heerlijk die feestjes in de plaatselijke discotheek
Hier ook volgens mij, 1e en 2e kerstdag weer vollop knallen ..Heerlijk die feestjes in de plaatselijke discotheek

De pampam?
OT: Wijven.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Lol, ok heb wel gelachen daar back in the day, hoe heette die andere tent er schuin tegenover ook weer 's?En bestaat dat Lido nog?
Euhm nou heel Groenlo is veranderd, waar eerst Pam Pam was zit nu De Bolle, daarnaast zit nu een ander cafe, wat jij bedoeld dat er tegenover zit was De Pauw ( die is nu ook weer dicht ) ... er zijn nog wat meer kroegen geopend ..
Lido, zeker helemaal opgebloeid ... dit weekend weer heel wat leuke feesten..

Mensen die je telefoon gaan jatten en je whatsapp gesprekken gaan lezen

Bitches ja. Had tegen een chick gezegd dat het niks ging worden met een andere meid die mij leuk vindt. Maar ja, die meid had gister dus m'n telefoon gejat en dat gelezen. En eigenlijk meende ik het niet, want misschien wordt het wel wat want het is echt een leuke chick, maar ja, probeer dat achteraf maar eens duidelijk te maken
/dagboekmodus
De avonden worden steeds leuker de afgelopen tijd ... en dit weekend worden ze prettig .. als je ooit weer een keer gaat ... meld het dan even

Leg het gewoon zo uit, dan scoor je direct ook nog eens door te zeggen dat je haar wel wat vind.
Bijna alle discotheken zijn dicht? Ben bang voor een saaie avond..![]()