- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Dat kan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kan
Hoe zit 't met de (permanente) kortingcodes dan?Myprotein 5kg whey was vorig jaar 70€ en nu 170€.
34€ de kg = 80 eiwitten - 100 gr = 800 eiwitten 1kg
34€ kip = 4kg = 22 eiwitten - 100 gr = 880 eiwitten 4kg
Kip is goedkoper dan whey voortaan.
Er zijn dus echt mensen die MyProtein zonder kortingscode kopen 🙃Hoe zit 't met de (permanente) kortingcodes dan?
Heb vorige week 5 kg whey bij bulk voor 80 euro gehaald, dat valt dan nog mee qua stijging
Dan ben je ook een mong**l.Er zijn dus echt mensen die MyProtein zonder kortingscode kopen 🙃
Waste of money is dat
Dat snap ik dus ook niet, ze hebben continue kortingscode's lopen. Betaalde laatse tijd gemiddeld tussen de 85 en 95 euro voor 5kg isolate daar.Er zijn dus echt mensen die MyProtein zonder kortingscode kopen 🙃
Waste of money is dat
Concentraat denk ik? Vond bulk wat aan de dure kant de laatste tijd.Hoe zit 't met de (permanente) kortingcodes dan?
Heb vorige week 5 kg whey bij bulk voor 80 euro gehaald, dat valt dan nog mee qua stijging
20% kortings code kreeg je, maar nu je het zegt als je eddy halls code gebruikt krijg je 40% dacht ik, niet aan gedacht!Hoe zit 't met de (permanente) kortingcodes dan?
Ja de normale, geen isolateConcentraat denk ik? Vond bulk wat aan de dure kant de laatste tijd.
Dit was vorig jaar nog 60/65€ meen ik. Wilde vandaag keer weer wat bestellen, maar kreeg gelijk een hartverzakking toen er stond 168€ / 5kg.Dat snap ik dus ook niet, ze hebben continue kortingscode's lopen. Betaalde laatse tijd gemiddeld tussen de 85 en 95 euro voor 5kg isolate daar.
Merijn is 36 ofzo, Eddie zn code is slecht nu.20% kortings code kreeg je, maar nu je het zegt als je eddy halls code gebruikt krijg je 40% dacht ik, niet aan gedacht!
Klopt wat dat betreft is het overal wel over de kop gegaan, maar zoals ik al zei kun je regelmatig bij MP nog wel tussen de 85 en 95 euro 5kg iso krijgen. Heb trouwens wel een dikke week moeten wachten op mijn bestelling daar de laatse keerDit was vorig jaar nog 60/65€ meen ik. Wilde vandaag keer weer wat bestellen, maar kreeg gelijk een hartverzakking toen er stond 168€ / 5kg.

Same here. Ruime 2 weken gewacht.Klopt wat dat betreft is het overal wel over de kop gegaan, maar zoals ik al zei kun je regelmatig bij MP nog wel tussen de 85 en 95 euro 5kg iso krijgen. Heb trouwens wel een dikke week moeten wachten op mijn bestelling daar de laatse keer![]()
Mijn laatste bestelling was 7 april. Toen nog €22/kgMyprotein 5kg whey was vorig jaar 70€ en nu 170€.
34€ de kg = 80 eiwitten - 100 gr = 800 eiwitten 1kg
34€ kip = 4kg = 22 eiwitten - 100 gr = 880 eiwitten 4kg
Kip is goedkoper dan whey voortaan.
En wie heeft meegeholpen sjouwen?Mijn laatste bestelling was 7 april. Toen nog €22/kg
?
Mijn laatste bestelling daar was vorig vandaar dat ik verschoot van de prijzen momenteel. 😂Mijn laatste bestelling was 7 april. Toen nog €22/kg
Hij zit weer aan de drugs.
Die 22 kilo
Oggothoor