ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Met speed heb je 22
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met speed heb je 22
De gekste!Vette tattoo man! Haha ik heb mooi de PSV/Eindhoven kleuren op m'n lichaam. Rood/wit. M'n borst is lijkbleek en de rest knalrood![]()
Bedoelde ook 22.
Dom ja. Wel laten betalen natuurlijkIk pillen regelen voor 2 mensen voor vanavond. Zeggen ze allebei af 😐
Meer voor jouIk pillen regelen voor 2 mensen voor vanavond. Zeggen ze allebei af 😐
Lsd is leuker
Klopt. En de kater probeert je niet te overtuigen dat van een gebouw afspringen alle ellende oplost.
Alleen het duurt lang plus je moet sws alleen thuis zijnKlopt. En de kater probeert je niet te overtuigen dat van een gebouw afspringen alle ellende oplost.
Ooke dan , wel eens van trip Sitters gehoord?Alleen het duurt lang plus je moet sws alleen thuis zijn
Hoe lang dan?Alleen het duurt lang plus je moet sws alleen thuis zijn
Ag heb ik war achter de hand. Vanavond uiteten met werk dus misschien loopt het wel uit de hand. 😌
tot je moe bent en gaat slapen, daarna ben je ervan af tot je een blow opsteekt

Kater van lsd?Klopt. En de kater probeert je niet te overtuigen dat van een gebouw afspringen alle ellende oplost.
Merk zelf niets de volgende dag, alleen een relaxte nagloei.Doelde meer op de mdma kater. LSD en dergelijke merk ik persoonlijk niks na een nachtje slapen.Kater van lsd?Merk zelf niets de volgende dag, alleen een relaxte nagloei.
Ja maar je gaat niet aan de lsd als je ouders thuis zijn😂👍🏼. Hopen dat ze weg gaan vandaag
Wat een hel is dat
Ik blow gewoon als m'n ouders er zijn, toevallig een keer bij een vriend z'n verjaardag opgehaald terwijl ik knetterstoned was. Maar ja lsd zou ik idd niet met ouders doen haha.Ja maar je gaat niet aan de lsd als je ouders thuis zijn😂👍🏼. Hopen dat ze weg gaan vandaag
Jij niet , heb regelmatig met mijn pa lopen trippen .mijn tuin is een oerwoud wat gaaf is als je triptJa maar je gaat niet aan de lsd als je ouders thuis zijn😂👍🏼. Hopen dat ze weg gaan vandaag
Doe het liever als ik helemaal alleen benJij niet , heb regelmatig met mijn pa lopen trippen .mijn tuin is een oerwoud wat gaaf is als je tript