Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #136.461
Ja, omdat ik een simpele vraag had gesteld via een contactformulier en in het antwoord via de mail stond.
Hoe vraagt u een verhoging aan?
Neemt u hiervoor contact op met een adviseur. Deze toetst namelijk of u in aanmerking komt voor een verhoging. Hierin heeft u de keuze voor een van onze interne adviseurs of een onafhankelijke tussenpersoon. Onze interne adviseurs werken op afstand per e-mail, telefoon en videobellen. Het eerste gesprek is gratis.
Het eerste gesprek is altijd alleen maar oriënterend, de daadwerkelijke aanvraag kan pas in een volgend gesprek. :army:

• #136.462
Ik wil juist geen advies, ik weet precies wat ik wil. Ik had er nog een klacht over gestuurd via de mail en werd vanavond terug gebeld, blijkbaar zijn ze verplicht een adviesgesprek op te dringen als je je hypotheek wilt verhogen, ook met een dermate laag bedrag, ook la je veel overwaarde hebt. Maandag even kijken voor een lening bij de gemeente.
Hoe weet je nou precies wat je wilt zonder dit eerst gevraagd te hebben aan Leslie?

• #136.467
Heel de dag bezig geweest met de kleine voor onze moederdag creatie, zijn we bijna klaar kotst die de volle laag eroverheen.

Hoe ga ik dit zondag uitleggen ellende. 😩
Poging #2
A9EDCD7D-BE19-47AF-99DC-9E677B7BBF25.jpeg

• #136.469
Ik pillen regelen voor 2 mensen voor vanavond. Zeggen ze allebei af 😐

• #136.470
Geen M trio. Balen

Terug
Naar boven