- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nep nederlanders.Wat een incapabel k*tvolk zijn die Belgen toch. Na het werk even tanken in België. 15.55u vertrokken, normaal gezien zou ik dan uiterlijk om 16.30u thuis zijn. Maar door een wegomlegging (wat een achterlijk woord trouwens) moest ik bijna 1 uur omrijden en ben ik net pas thuis. Met al die extra kilometers bespaar ik nog niks![]()

Is gods karma voorWat een incapabel k*tvolk zijn die Belgen toch. Na het werk even tanken in België. 15.55u vertrokken, normaal gezien zou ik dan uiterlijk om 16.30u thuis zijn. Maar door een wegomlegging (wat een achterlijk woord trouwens) moest ik bijna 1 uur omrijden en ben ik net pas (17.20u) thuis. Met al die extra kilometers bespaar ik nog niks![]()
België, de grootste hindernis als je naar het zuiden toe in een normaal land terecht wil komen.Wat een incapabel k*tvolk zijn die Belgen toch. Na het werk even tanken in België. 15.55u vertrokken, normaal gezien zou ik dan uiterlijk om 16.30u thuis zijn. Maar door een wegomlegging (wat een achterlijk woord trouwens) moest ik bijna 1 uur omrijden en ben ik net pas (17.20u) thuis. Met al die extra kilometers bespaar ik nog niks![]()
Bij mijn C-rijbewijs rijlessen kreeg je ook een les over dat je extra op moet letten met bepaalde weggebruikers.België, de grootste hindernis als je naar het zuiden toe in een normaal land terecht wil komen.
Is een van de weinige landen met een Amerikaans rijles systeem. Daarom vallen ze ook veel meer op dan Duitsers, Fransen en andere Europeanen.Volgens mij krijg je in België ook gewoon je rijbewijs bij een pakje boter heb ik soms het idee.
Volgens mij krijg je in België ook gewoon je rijbewijs bij een pakje boter heb ik soms het idee.
ik zwijg..Is een van de weinige landen met een Amerikaans rijles systeem. Daarom vallen ze ook veel meer op Duitsers, Fransen en andere Europeanen.
![]()
Als je 2 keer niet slaagt voor je rij-examen moet je wel alsnog verplicht 6 uren rijlessen gaan volgen voordat je mag herkansen. Afhankelijk van waar je je examen moet doen zijn er meestal maar weinig die slagen binnen deze 2 keer.Is een van de weinige landen met een Amerikaans rijles systeem. Daarom vallen ze ook veel meer op Duitsers, Fransen en andere Europeanen.
![]()
het is zoals de meesten dingen hier in België waar ze kunnen profiteren van het systeem en het uiteindelijk met een extra 0 durft te eindigen achter die 174€...Als je 2 keer niet slaagt voor je rij-examen moet je wel alsnog verplicht 6 uren rijlessen gaan volgen voordat je mag herkansen. Afhankelijk van waar je je examen moet doen zijn er meestal maar weinig die slagen binnen deze 2 keer.
Hoe bedoel je?het is zoals de meesten dingen hier in België waar ze kunnen profiteren van het systeem en het uiteindelijk met een extra 0 durft te eindigen achter die 174€...
zoals Kathlino zei, na 2x niet slagen moet je verplicht 6u volgen bij rijschool..

In Nederland hebben de mensen die in 1x slagen meestal 30 lessen nodig ongeveer, maar heel veel zitten aan 40+.Als je 2 keer niet slaagt voor je rij-examen moet je wel alsnog verplicht 6 uren rijlessen gaan volgen voordat je mag herkansen. Afhankelijk van waar je je examen moet doen zijn er meestal maar weinig die slagen binnen deze 2 keer.
Komt ook omdat de helft van het Belgische verkeer buitenlandse (truck)chauffeurs zijn die schijt hebben aan alles en oude mensen die denken dat ze nog kunnen rijden maar in werkelijkheid een gevaar voor zichzelf en de rest zijn.In Nederland hebben de mensen die in 1x slagen meestal 30 lessen nodig ongeveer, maar heel veel zitten aan 40+.
Wat vooral opvalt in Belgie is dat iedereen zich volledig anders gedraagt, in dezelfde situatie gaat de een in de remmen, de ander geeft gas, weer een gaat links of rechts... en dat maakt het gevaarlijk. Overigens staat belgie ook in de absolute top qua verkeersdoden. En dat heeft echt niet alleen te maken met de staat van de wegen, maar vooral de chauffeurs. Niet gek als je niet allemaal hetzelfde wordt opgeleid.
Ik heb me zelfs in Chili veiliger gevoeld in het verkeer dan op de gemiddelde Belgische weg....
Dit heb je in Nederland ook, maar dan hebben mensen iig nog een paar weken/maanden les gehad ipv twee keer in 1 week. Ook hier zijn er zat die eigenlijk nooit hun rijbewijs zouden moeten hebben. Het zijn er wel een stuk minder.zoals Kathlino zei, na 2x niet slagen moet je verplicht 6u volgen bij rijschool..
probleem is, ik ben ook op eigen beentje examens gaan doen, alles was perfect, maar tijdens de examen zelf "kon ik het niet meer" dus buisde ze me, 1 maand later zelfde verhaal, dus die 6uren aan mijn pan.
maandag = gebuisd "ramp op de baan"
dinsdag - woensdag - donderdag 2u per dag genomen
vrijdag weer examen = geslaagd "alles was perfect, ging vanzelf"
naja geloof jij er nog iets van?![]()
Dat is in Nederland ook. Moeie en whatsappende vrachtwagenchauffeurs zijn best gevaarlijk...Komt ook omdat de helft van het Belgische verkeer buitenlandse (truck)chauffeurs zijn die schijt hebben aan alles en oude mensen die denken dat ze nog kunnen rijden maar in werkelijkheid een gevaar voor zichzelf en de rest zijn.
Maarja, dat ligt ook niet per se aan de chauffeur. Van vrachtwagenchauffeurs wordt verwacht dat ze 2 dagen per week, op 5-6 uur slaap, 10u kunnen rijden. Met diensten van 13-15 uur.Moeie en whatsappende vrachtwagenchauffeurs zijn best gevaarlijk...