AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #136.601
Als Geactualiseerd de daadwerkelijke verkoopprijs was, dan kloppen die percentages zeer zeker niet :o
Geactualiseerd is, de verkoopprijs inclusief de gemiddelde stijging sinds de verkoopdatum. Als je een ander abonnement neemt kan je de precieze vraagprijs en verkoopprijs zien, maar qua procenten blijft dat gelijk.

Met het duurdere abonnement zie je dezelfde percentage, alleen met 1 cijfer achter de komma.
1652883604367.png

En met geactualiseerde prijzen

1652883692884.png

Laatst bewerkt:
  • #136.602
wij hebben ons huis gekocht voor 156.00 gekocht. 9k onder de vraagprijs en vorig jaar laten taxeren voor 244.000. precies optijd gekocht. hier in de buurt gaan ze tegen de 300.000 de deur uit. max 2 weken staan ze te koop

• #136.603
wij hebben ons huis gekocht voor 156.00 gekocht. 9k onder de vraagprijs en vorig jaar laten taxeren voor 244.000. precies optijd gekocht. hier in de buurt gaan ze tegen de 300.000 de deur uit. max 2 weken staan ze te koop
Die van mij wordt binnenkort getaxeerd. Maar als het goed is zo'n 60k meer dan wat ik ervoor gegeven heb.

Maar goed ik ga niet weg en voor een ander huis betaal je ook de hoofdprijs 🤣

• #136.604
Al is je huis nu een miljoen waard, de enigste die daarmee blij is is de gemeente die jou flink laat lappen voor de WOZ. Huizenprijzen die stijgen is jezelf fictief rijk rekenen met lucht, tenzij je emigreert en de overwaarde kunt innen.

• #136.605
Al is je huis nu een miljoen waard, de enigste die daarmee blij is is de gemeente die jou flink laat lappen voor de WOZ. Huizenprijzen die stijgen is jezelf fictief rijk rekenen met lucht, tenzij je emigreert en de overwaarde kunt innen.
Verkopen en bij opoe intrekken

• #136.606
In de auto wonen. R8 for the win.

• #136.608
Ken het zit op een goud Mijntje ,woon boerderij ,loodsen en ongeveer 1ha land .het is dat ik teveel kids heb anders had ik waarschijnlijk de boel verkocht .

• #136.609
  • #136.619
Blijkbaar mag de belastingdienst geld stelen van de bevolking omdat de bevolking er vanuit gaat dat alles wat zij betalen klopt en dus niet aan de bel trekken.
Geweldig man dit land

• #136.620
Energie contract verloopt over 2 maanden, nieuw contract is 3x duurder pm. Ff poetin bellen, ik betaal wel in roebels of bitcoin wat ie wilt!

Terug
Naar boven