- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als m'n borst dezelfde grootte krijgt als m'n armen ben ik tevreden.ik mijn armen, vorigg jaar 37 nu 38
wtfman.jpg alles groeit behalve me lul en armen
ik mijn armen, vorigg jaar 37 nu 38
wtfman.jpg alles groeit behalve me lul en armen

Wtf? inbrekers brah? u been trippin to hard of?ja k*t armen, triceps zien er aardig uit maar me armen blijven meh
familie zit in new york en neemt vanavond vliegtuig terug, had gister wel last van inbreekers maar was ze te slim af

Wtf? inbrekers brah? u been trippin to hard of?
betreft dat trainen gewoon blijven beuken![]()
Ik had gisteren op kerstavond dikke ruzie gekregen met me familie, bijna gevochten dus stuurde me moeder de rest van de avond naar de kamer van me neef met een plasprobleem. We zouden vandaag ergens heen gaan maar ik had expres me wekker uitgedaan zodat ik langer kon doorslapen, heb de hele nacht gehuild maar had geen spijt, ik wenste dat me hele familie verdween. Toen werd ik vanochtend wakker en is iederéén weg, waar weet ik niet, maar ik heb wel al het kerstgeld nog en nog heel veel eten dus ga ik zo maar tv kijken en pizza,ijs eten

Haha heb je ook zo'n pakket waar op staat: 'Waardering voor de gedrevenheid'?haha heb zieeeeeek veel chocolade
van dezeomnomnom![]()