MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Niet uitgaan op zaterdag zorgt er blijkbaar ook voor dat ik niet uit kan slapen op zondag...

k ga ook maar is slapen :fa:

:D

niet normaal verkouden ;@

wou me tanden weer wat bleken, veeeeeels te veel bleekgel en nu zijn ze vet gevoelig

wel wat witter :)

verveel mij kapot

Ben aardig aan 't verliezen met poker :(

Tis kerst en ik moet werken... :(

door die vakantie eet ik echt veel en veels te weinig op een dag, ik denk dat ik nu pas rond de 2000 kcal zit

scheiding ouders, leuk kerstgeschenk:sad:

scheiding ouders, leuk kerstgeschenk:sad:

Inderdaad k*t ..

OT: K*t spel Zelda, godver was ik bijna bij het einde ... ga ik dood ... godver m'n oom die er bij zit .. tjah ik deed het in 1 keer .. godver heel m'n humeur naar de klote .. nu keihard drank drinken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik had gisteren op kerstavond dikke ruzie gekregen met me familie, bijna gevochten dus stuurde me moeder de rest van de avond naar de kamer van me neef met een plasprobleem. We zouden vandaag ergens heen gaan maar ik had expres me wekker uitgedaan zodat ik langer kon doorslapen, heb de hele nacht gehuild maar had geen spijt, ik wenste dat me hele familie verdween. Toen werd ik vanochtend wakker en is iederéén weg, waar weet ik niet, maar ik heb wel al het kerstgeld nog en nog heel veel eten dus ga ik zo maar tv kijken en pizza,ijs eten

Ik had gisteren op kerstavond dikke ruzie gekregen met me familie, bijna gevochten dus stuurde me moeder de rest van de avond naar de kamer van me neef met een plasprobleem. We zouden vandaag ergens heen gaan maar ik had expres me wekker uitgedaan zodat ik langer kon doorslapen, heb de hele nacht gehuild maar had geen spijt, ik wenste dat me hele familie verdween. Toen werd ik vanochtend wakker en is iederéén weg, waar weet ik niet, maar ik heb wel al het kerstgeld nog en nog heel veel eten dus ga ik zo maar tv kijken en pizza,ijs eten

lol, aware

Hehe, je kijkt teveel home alone bra!

hoop niet dat er wordt ingebroken door 2 mannen :(

kerstbulk still going strong :D

kerstbulk still going strong :D

haha heb zieeeeeek veel chocolade

van deze
guylian-original-seashells.jpg
omnomnom

Terug
Naar boven