- Waardering
- 22.487
Dat is een foutje van moeder natuur.
En zal helaas net als onkruid moeilijk te verdelgen zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is een foutje van moeder natuur.
Kom op dan!Dat is een foutje van moeder natuur.
En zal helaas net als onkruid moeilijk te verdelgen zijn.
Zeker in het oerwoud bedoel tuin gekregen? Beterschap
Lukte het je weer niet om je aan de regels van de overheid te houden?
Gerucht gaat dat Gremmy medeverantwoordelijk is voor dit virus 🦧Lukte het je weer niet om je aan de regels van de overheid te houden?
Die had @Gremlin zelfs nog gedeeld voor je...
![]()
Snert kan altijd
Is hij geen gym bro?..Kip met rijst hapje is ook geen succes…
Misschien is ie wel vegan….

Alsof hij een keus gaat hebben. Als ie naar de basisschool gaat is het in zijn lunchdoosje kip met rijst.
omfg...Er viel uit het niets een glazen schaal aan diggelen over veertien maaltijden die ik net had geprept.
Precies.
Het is een tekenEr viel uit het niets een glazen schaal aan diggelen over veertien maaltijden die ik net had geprept.
Nieuwe manier van cutten?Er viel uit het niets een glazen schaal aan diggelen over veertien maaltijden die ik net had geprept.
Same, normaliter slaap ik doorgaans slecht. Nu een hele periode echt goed geslapen, vannacht voor het eerst sinds tijden weer voor 4en wakker...Denk dat er vandaag officieel een einde is gekomen aan mijn goed slapen periode. 23h00 slapen 03h45 wakker en niet meer geslapen . Knikkebollen op mn werk, zo maar even zeggen dat ik wat te archiveren heb.