XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #136.861
Je kan ook gewoon sneller slapen.

• #136.863
Ik heb net een 6 daagse slaaptraining achter de rug.

8u slapen is een gemiddeld iets. Pubers slapen vaak veel langer en hoe ouder je wordt des te.mjnder je slaapt. Het is ook enorm psychisch (zoals zoveel dingen), als je jezelf wijsmaakt dat je niet functioneert als je geen 8u maakt dan functioneert je ook niet.
Dan hebben wij het allebei anders geleerd iig. Slaap is het belangrijkst voor je herstel en structureel minder dan 6/7 uur per nacht is simpelweg niet optimaal. Dat jij er goed op gaan kan dat jij een uitzondering bent, maar dit geld absoluut niet voor de meerderheid.

• #136.864
Bron, want bro science is weer maximaal als je iets baseert op eigen ervaring.
Het is niet helemaal bro science. De meesten hebben in de basis genoeg aan 5 uur, maar dan moet je wel erg inactief zijn gedurende de dag. Hoe actiever je bent hoe meer slaap je nodig hebt bovenop die 5 uur.

• #136.865
Toen ik dat hoorde over die diepe slaap en ondiepe slaap ben ik ook echt verschil gaan merken. Normaal als ik slaap dan hoor ik niks, maar ik kan ook slapen terwijl het voelt alsof ik wakker lig. Dan merk ik alles om me heen nog en weet ik wanneer ik draai. Ik dacht altijd dat dat wakker liggen is maar blijkbaar is dat super lichte slaap.
Ondiepe slaap kan je lichaam (en geest) echt wel goed gebruiken als je een “druk leven” hebt.

• #136.866
Het is niet helemaal bro science. De meesten hebben in de basis genoeg aan 5 uur, maar dan moet je wel erg inactief zijn gedurende de dag. Hoe actiever je bent hoe meer slaap je nodig hebt bovenop die 5 uur.
Hoe is jou persoonlijke ervaring mbt slaap als je shredded bent?

• #136.868
Hoe is jou persoonlijke ervaring mbt slaap als je shredded bent?
Ik was ooit shredded doordat ik twee weken niet gegeten en een week niet geslapen had. :D

Maar serieus, echt shredded zijn is ook een aanslag op je lichaam en je herstel, dan kan je dus ook wel wat extra ondiepe slaap gebruik.

• #136.870
Arnie sliep ook maar een paar uur. Hij heeft het altijd over sneller slapen. En dan eerder op staan dan de rest zodat je harder kunt werken aan je doelen. Als je elke dag 8u slaapt IPV 5 dan scheelt dat aardig wat op jaar basis. In die tijd kun je een hoop leuke dingen doen.

• #136.875
Zelf nergens last van kerel?
Nee, we stonden allebei stil voor een voorrangsweg, er kwam iemand van links dus ik blijf staan en sta vrij ver aan de rechterkant. Die bejaarde achter me zie ik stoppen half naast mij. Hij ziet de auto van links niet aankomen en rijd weg en schampt mijn auto. De auto die van links komt kan gelukkig uitwijken naar zijn linkerbaan anders was het een flinke klap geweest.

605C34F9-5D3E-4F43-947A-A7DAF53E46FF.jpeg

• #136.879
Nee, we stonden allebei stil voor een voorrangsweg, er kwam iemand van links dus ik blijf staan en sta vrij ver aan de rechterkant. Die bejaarde achter me zie ik stoppen half naast mij. Hij ziet de auto van links niet aankomen en rijd weg en schampt mijn auto. De auto die van links komt kan gelukkig uitwijken naar zijn linkerbaan anders was het een flinke klap geweest.

605C34F9-5D3E-4F43-947A-A7DAF53E46FF.jpeg
Sorry namens de bejaarden. Was je weer aan het slapen achter het stuur?

Terug
Naar boven