- Waardering
- 39.175
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan hebben wij het allebei anders geleerd iig. Slaap is het belangrijkst voor je herstel en structureel minder dan 6/7 uur per nacht is simpelweg niet optimaal. Dat jij er goed op gaan kan dat jij een uitzondering bent, maar dit geld absoluut niet voor de meerderheid.Ik heb net een 6 daagse slaaptraining achter de rug.
8u slapen is een gemiddeld iets. Pubers slapen vaak veel langer en hoe ouder je wordt des te.mjnder je slaapt. Het is ook enorm psychisch (zoals zoveel dingen), als je jezelf wijsmaakt dat je niet functioneert als je geen 8u maakt dan functioneert je ook niet.
Het is niet helemaal bro science. De meesten hebben in de basis genoeg aan 5 uur, maar dan moet je wel erg inactief zijn gedurende de dag. Hoe actiever je bent hoe meer slaap je nodig hebt bovenop die 5 uur.Bron, want bro science is weer maximaal als je iets baseert op eigen ervaring.
Ondiepe slaap kan je lichaam (en geest) echt wel goed gebruiken als je een “druk leven” hebt.Toen ik dat hoorde over die diepe slaap en ondiepe slaap ben ik ook echt verschil gaan merken. Normaal als ik slaap dan hoor ik niks, maar ik kan ook slapen terwijl het voelt alsof ik wakker lig. Dan merk ik alles om me heen nog en weet ik wanneer ik draai. Ik dacht altijd dat dat wakker liggen is maar blijkbaar is dat super lichte slaap.
Hoe is jou persoonlijke ervaring mbt slaap als je shredded bent?Het is niet helemaal bro science. De meesten hebben in de basis genoeg aan 5 uur, maar dan moet je wel erg inactief zijn gedurende de dag. Hoe actiever je bent hoe meer slaap je nodig hebt bovenop die 5 uur.
Jij pakt dus 2 uur slaap?Het is niet helemaal bro science. De meesten hebben in de basis genoeg aan 5 uur, maar dan moet je wel erg inactief zijn gedurende de dag. Hoe actiever je bent hoe meer slaap je nodig hebt bovenop die 5 uur.

Ik was ooit shredded doordat ik twee weken niet gegeten en een week niet geslapen had.Hoe is jou persoonlijke ervaring mbt slaap als je shredded bent?

Je denkt?
Wat iemand zegt en doet zijn 2 verschillende dingen.Arnie sliep ook maar een paar uur. Hij heeft het altijd over sneller slapen. En dan eerder op staan dan de rest zodat je harder kunt werken aan je doelen.
Denk je?
Zelf nergens last van kerel?Net op weg naar mijn werk vanachter aangereden, mijn auto dus.
Nee, we stonden allebei stil voor een voorrangsweg, er kwam iemand van links dus ik blijf staan en sta vrij ver aan de rechterkant. Die bejaarde achter me zie ik stoppen half naast mij. Hij ziet de auto van links niet aankomen en rijd weg en schampt mijn auto. De auto die van links komt kan gelukkig uitwijken naar zijn linkerbaan anders was het een flinke klap geweest.
Gehoekt?Net op weg naar mijn werk vanachter aangereden, mijn auto dus.
Is zwart.Hij has me niet gezien, hoe kan je zoiets niet zien?
![]()
Sorry namens de bejaarden. Was je weer aan het slapen achter het stuur?Nee, we stonden allebei stil voor een voorrangsweg, er kwam iemand van links dus ik blijf staan en sta vrij ver aan de rechterkant. Die bejaarde achter me zie ik stoppen half naast mij. Hij ziet de auto van links niet aankomen en rijd weg en schampt mijn auto. De auto die van links komt kan gelukkig uitwijken naar zijn linkerbaan anders was het een flinke klap geweest.
![]()
Gouden wrap erop, dan ziet iedereen je!Hij had me niet gezien, hoe kan je zoiets niet zien?
![]()