AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #136.841
Denk dat er vandaag officieel een einde is gekomen aan mijn goed slapen periode. 23h00 slapen 03h45 wakker en niet meer geslapen . Knikkebollen op mn werk, zo maar even zeggen dat ik wat te archiveren heb.
...vergeet niet te zeggen dat je het ook niet kan/kon vinden :D 🌞🌞

• #136.843
  • #136.846
Alsof hij een keus gaat hebben. Als ie naar de basisschool gaat is het in zijn lunchdoosje kip met rijst.
Jij denkt dat vlees (stikstof!) tegen die tijd nog mag bij de lunch op school?
Daar wordt dan net zo op gereageerd alsof er sigaretten en snoep inzit.
:trollface:

• #136.847
Niet raar opkijken als er een poepie-tax komt

fart GIF

• #136.854
Denk dat er vandaag officieel een einde is gekomen aan mijn goed slapen periode. 23h00 slapen 03h45 wakker en niet meer geslapen . Knikkebollen op mn werk, zo maar even zeggen dat ik wat te archiveren heb.
Als je diep slaapt heb je aan 4u voldoende. Ik slaap ook nooit meer dan 5u.

• #136.858
Bron, want bro science is weer maximaal als je iets baseert op eigen ervaring.
Ik heb net een 6 daagse slaaptraining achter de rug.

8u slapen is een gemiddeld iets. Pubers slapen vaak veel langer en hoe ouder je wordt des te.mjnder je slaapt. Het is ook enorm psychisch (zoals zoveel dingen), als je jezelf wijsmaakt dat je niet functioneert als je geen 8u maakt dan functioneert je ook niet.

• #136.859
Je hebt wel gelijk soms heb ik meer energie als ik 6uur slaap en als ik 8uur slaap kan ik gewoon kapot zijn
Toen ik dat hoorde over die diepe slaap en ondiepe slaap ben ik ook echt verschil gaan merken. Normaal als ik slaap dan hoor ik niks, maar ik kan ook slapen terwijl het voelt alsof ik wakker lig. Dan merk ik alles om me heen nog en weet ik wanneer ik draai. Ik dacht altijd dat dat wakker liggen is maar blijkbaar is dat super lichte slaap.

Terug
Naar boven