Wat voor werk deed die man?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat voor werk deed die man?
Die voorbij kwamen lopen op straat. Daar in huis liep niet veel bijzonders rond

Altijd voordat we op vakantie gaan wil m'n vriendin die auto naar de garage hebben en er is altijd weer iets wat +€500 kost.Even €500 aftikken bij de auto garage voor een waterpomp pakking lekkage of zoietsAltijd voordat we op vakantie gaan wil m'n vriendin die auto naar de garage hebben en er is altijd weer iets wat +€500 kost.
Nu nog even langs de dierenarts om de hond z'n anaalklieren uit te laten knijpen.
Yay.
Kan je daar ook lekker vanille ijs van maken of werkt dat alleen bij bevers?Nu nog even langs de dierenarts om de hond z'n anaalklieren uit te laten knijpen.
Probeer het eens zou ik zeggen.Kan je daar ook lekker vanille ijs van maken of werkt dat alleen bij bevers?
Kots kots. Mannnn wat stinkt datKan je daar ook lekker vanille ijs van maken of werkt dat alleen bij bevers?

Maar het smaakte wel lekker?
Vertraging opgelopen
Ken ook mensen die de zgn gift moeten terugbetalen, maar het is wel als inkomen gezien door onze BDgod***domme wat hou ik toch van de belastingdienst.
Sinds 2020 ging dit land meerdere keren in lockdown. Hierdoor verloor ik als zzp'er in de horeca grotendeels mijn inkomsten. Ik kwam 1x in aanmerking voor staatshulp (TOZO 1). Ik kreeg €4,5k (zogenaamd als gift).
De daaropvolgende steunpakketten (TOZO 2 tm 6) die in de daaropvolgende jaren tm nu werden gegeven, had ik geen recht op. Ik was samenwonend met mijn vriendin. Vanaf TOZO 2 werd er gekeken naar het verzamelinkomen per huishouden. Indien dit maandelijks meer bedraagt dan een bijstandsuitkering, dan heb je geen recht op TOZO steun vanuit de overheid. Mijn vriendin werkt parttime, €1500 netto per maand, dus ik krijg niks.
€1500 was te weinig om de rekeningen mee te betalen. De gemeente was niet coulant, geen uitzondering. De huurbaas (woningcorporatie EigenHaard) was ook niet coulant, geen bijzonder uitstel. Dus moest ik lenen.
De belastingdienst gebeld, en die vertelde mij dat ik nu wel recht had op zorg- en huurtoeslag. Top.
Het jaar erop (2021) idem, weer zorg- en huurtoeslag. €2k over 2020, €3,5k over 2021.
Lekker zo'n subsidie om je ff te helpen in skerre tijden....
Zou je denken...
Word ik dus 2 weken geleden in de ochtend gebeld door een vaag nmmr. Belastingdienst zegt de nmmr herkenning.
Ik neem op.
Wat blijkt, de Tozo1 van €4,5k in 2020 wordt beschouwd als inkomen waardoor ik huur- en zorgtoeslag terugmoet betalen. €2k...
En op 30 juli 2021 ben ik vader geworden, waardoor ik over heel 2021 een fiscale partner heb.. dus moet ik die €3,5k aan huur- en zorgtoeslag ook terugbetalen.
En de huur- en zorgtoeslag van 2022 tm mei. Waar ik dus al sinds juli 2021 ook geen recht meer op had, hetgeen ze me nu in juni 2022 pas besloten te vertellen... en ik had de gemeente Amstelveen nog gevraagd in 2021 of een kind invloed had op de toeslagen en of ik daardoor mogelijk moest terugbetalen ondanks dat ik geen inkomen had... nee maak je geen zorgen, jullie huidige verzamelinkomen is te laag werd mij verteld...
"Ja sorry dat we dit nu pas melden, we hadden het super druk ivm corona achterstanden".
"Ja.. leuk, maar als jullie dit eerder hadden gemeld dan had ik alle toeslagen stopgezet.."
"Ja sorry, daar kunnen we nu niks meer aan doen".
Conclusie: of ik ff €6500 terug wil betalen aan de belastingdienst.
Leuker kunnen we het niet maken, en makkelijker trouwens ook niet....
Leuk land hè @Steks
Waarom? Is toch helemaal niet handig.Verkeerde adres ingevuld bij het bestellen van een vaderdag cadeau 🤨
Nee daarom ook verpest ipv goed
Zolang de postbode het geschenk maar krijgt niet?Verkeerde adres ingevuld bij het bestellen van een vaderdag cadeau 🤨
Je kan toch gewoon dat bedrijf bellen om het afleveradres te veranderen, of desnoods de pakketdienst.
Van mij zou hij het niet terugkrijgen.Je kan toch gewoon dat bedrijf bellen om het afleveradres te veranderen, of desnoods de pakketdienst.
En anders bij het onjuiste adres langsgaan en uitleggen.
ik stuur het wel terugVerkeerde adres ingevuld bij het bestellen van een vaderdag cadeau 🤨