- Waardering
- 7.443
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Marco.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Marco.
Karen, aangezien je in elk topic actief bent en met elk onderwerp bemoeit.
wel slim van Rutte, een tassendrager, nou weet ook iedereen waarom hij nog geen vrouw heeftLekker labiel wijf
![]()
![]()
![]()
Een pedofiel doet dingen ook uit liefde, maar dat maakt t nog niet oké.

Dat is niet de bedoeling van een forum?Karen, aangezien je in elk topic actief bent en met elk onderwerp bemoeit.

Als vrouw op een bb forum hoor je met je halve kont open foto's te posten in je log voor validatie.
Hmm dan zit ik steeds in de verkeerde topics te kijken.Als vrouw op een bb forum hoor je met je halve kont open foto's te posten in je log voor validatie.
Tenminste, dat begrijp ik van wat ik zie.
Hmm dan zit ik steeds in de verkeerde topics te kijken.
De lekkerste wijven dragen die naam.Die naam ook. Dan moeten alle alarmbellen al af gaan
Welke kut heet er nou Patricia
Ik zeg toch niet dat elke Patricia een lekker wijf is.
Ik word anders tamelijk hard van mevrouw van Roessel.Ik zeg toch niet dat elke Patricia een lekker wijf is.
Die ABN-AMRO analyste ziet er best goed uit.Ik word anders tamelijk hard van mevrouw van Roessel.
Met haar kan je wel goed 'zoek de mossel' doen!
Seksist!

Sorry, was non-binair bedoelt. Oude gewoontes.
Hahaha dan heb jij mijn scizofrene alterego Madjid gezien...Nooit geweten dat jij een klein mollig Moluks mannetje was![]()
Komt ie aan: "hee vriend, ik moet gewoon werken vandaag, jij maakt wel heel veel herrie met die hamer, kan het wat minder? En ik hoop dat dit niet langer dan een uur of 2 duurt!"