- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Weer 18 is een mooie leeftijd toch.Wat mijn dag vandaag heeft verpest?
Dat ik weer G.V.D jarig ben.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weer 18 is een mooie leeftijd toch.Wat mijn dag vandaag heeft verpest?
Dat ik weer G.V.D jarig ben.
Tel daar maar 21 bij op. Gaat heel snel zo opeens. Nog een jaar ben ik 40 dan ga ik naar 50.

50 is het nieuwwe 40 now wurrie pliezTel daar maar 21 bij op. Gaat heel snel zo opeens. Nog een jaar ben ik 40 dan ga ik naar 50.![]()
Als je dat haalt..Tel daar maar 21 bij op. Gaat heel snel zo opeens. Nog een jaar ben ik 40 dan ga ik naar 50.![]()
gewoon elke maand je booster nemen (hij wordt vanzelf afgeschrreven)

Haha wtf? Welke supermarkt.Gewoon rijst nog steeds overal uitverkocht hier. Volgens de supermarktman gaat t nog maanden duren 😑
Jumbo
Je lokale toko dan ? Of anders butlon.com die hebben wel nog voorraadGewoon rijst nog steeds overal uitverkocht hier. Volgens de supermarktman gaat t nog maanden duren 😑
Hallo mevlouw jij witte lijst nodig?Gewoon rijst nog steeds overal uitverkocht hier. Volgens de supermarktman gaat t nog maanden duren 😑
Lekker kut, wil je samen met mij rijst eten? Ik heb toevallig 4.5kg zakken

Toko nog niet geweest, wel een goede. En anders kijk ik idd wel even online. Dank!Je lokale toko dan ? Of anders butlon.com die hebben wel nog voorraad
Wij kopen standaard bulk zakken bij de toko stuk goedkoper ook als je een rijst stomer hebToko nog niet geweest, wel een goede. En anders kijk ik idd wel even online. Dank!
Neeeeeeeee, rijst komt uit Oekraïne, gekkie! Komt allemaal door de oorlog!
Net als mijn sub tropisch hardhout uit Brazilië, komt ook uit pauperstan aka ukraineNeeeeeeeee, rijst komt uit Oekraïne, gekkie! Komt allemaal door de oorlog!
Ja. Ik snap wel dat Poetin Oekraïne is binnengevallen. Dat land bevoorraad heel EuropaNet als mijn sub tropisch hardhout uit Brazilië, komt ook uit pauperstan aka ukraine