- Waardering
- 20.637
- Lengte
- 1m65
Zilvervliesrijst is juist steeds op. Want volume.@Gremlin is zo racistisch. Dat ze volkoren rijst geeneens wilt kopen 🤭
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zilvervliesrijst is juist steeds op. Want volume.@Gremlin is zo racistisch. Dat ze volkoren rijst geeneens wilt kopen 🤭
Omdat de Russen de graanexport vanuit Oekraine naar Afrika tegenhouden zijn ze daar overgestapt op rijst...dus wie is t schuld @TheBlock ?Neeeeeeeee, rijst komt uit Oekraïne, gekkie! Komt allemaal door de oorlog!
Eet je nu aardappels dan?
Van de afrikanen, die zijn te kieskeurigOmdat de Russen de graanexport vanuit Oekraine naar Afrika tegenhouden zijn ze daar overgestapt op rijst...dus wie is t schuld @TheBlock ?
En ze zijn zeker niet corrupt en ook geen veilige thuishaven voor criminelen en rechts radicalen 😆Ja. Ik snap wel dat Poetin Oekraïne is binnengevallen. Dat land bevoorraad heel Europa
Precies, wat hongernood in afrika? Er is toch zand zat.
Omdat de Russen de graanexport vanuit Oekraine naar Afrika tegenhouden zijn ze daar overgestapt op rijst...dus wie is t schuld @TheBlock ?
FixedPrecies, wat hongernood in afrika? Er zijn toch kinderen zat.
Nee, heb zulke dingen altijd wel op voorraad. Maar das nu op

Precies. Ben blij dat je het begrijpt!En ze zijn zeker niet corrupt en ook geen veilige thuishaven voor criminelen en rechts radicalen 😆

Dus niet op voorraadNee, heb zulke dingen altijd wel op voorraad. Maar das nu op![]()

Zeg, moet jij niet ff wat cardio gaan doen ofzo
Morgen weer
Goed weer ?
Bij mij altijd zonnetje in osso
Je moet ook geen rijst kopen in de super. Koop 5 a 10kg rijst bij een toko of importeur.Gewoon rijst nog steeds overal uitverkocht hier. Volgens de supermarktman gaat t nog maanden duren 😑
Wat bedoel je met importeur? De groothandel?Je moet ook geen rijst kopen in de super. Koop 5 a 10kg rijst bij een toko of importeur.
Gewoon de toko , geloof me als die geen rijst meer hebben breken indos het land af
Iemand die rijst importeert, kan een groothandel zijn. Maar zijn ook genoeg kleine importeurs.
Alsof iemand dat snapt.Deadline vergeten, dus nu 1 kans voor m'n herkansing en als ik deze niet goed doe haal ik m'n minor niet
Heel document vol met technische analyses over cryptocurrency terwijl ik er geen moer van snap
Here goes nothing </3