- Waardering
- 20.637
- Lengte
- 1m65
Ok, ga er vd week wel even langs. DankjewelGewoon de toko , geloof me als die geen rijst meer hebben breken indos het land af
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok, ga er vd week wel even langs. DankjewelGewoon de toko , geloof me als die geen rijst meer hebben breken indos het land af
Kan je niet gewoon een schoeffeldienst doen?Deadline vergeten, dus nu 1 kans voor m'n herkansing en als ik deze niet goed doe haal ik m'n minor niet
Heel document vol met technische analyses over cryptocurrency terwijl ik er geen moer van snap
Here goes nothing </3
Is dat niet halal?Iemand die rijst importeert, kan een groothandel zijn. Maar zijn ook genoeg kleine importeurs.
Ik haal het hier
www.facebook.com
Goede prijs, hele goede rijst. Salah rice. Goede shit.
Als je leep bent koop je wat extra ✌️
Denk wel dat de rijst onverdoofd wordt geslacht ja

O, voor rijst zet je je principes aan de kant?
Ik heb in een keer een visie van een ninja die met Katana een rijstveld aan het steken is . Dont do drugs mkayy
Wit VS wit geweld ,niemand geeft geen fok
Wat bende gij nou weer aan het lullen joh
@PartyMarty heeft ervaring met halal

Er bestaan zelfs halal en kosher chemicaliën.

Eem dbb meet met jou kan je beter in het politiebureau houdenIk heb in een keer een visie van een ninja die met Katana een rijstveld aan het steken is . Dont do drugs mkayy
Er bestaat zelfs kosher zout. Nuff said.
Dat is zowat mjjn job
Nuff zout
Maar dat is niet helemaal koosjer.

True, je kan er geen zuivere koffie van zetten.
Sligro of Makro is ook een goede, als je bij de KVK staat ingeschreven of iemand kent. Maar toko’s en zaken als Amazing Oriental hebben altijd genoeg voorraad en zijn uiteraard ook toegankelijk voor consumenten.
Zyklon B is zeker kosher