XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Sinds deze middag echt een heel flauw/zwak gevoel.. is het de cut in combinatie met het warm weer? Idk..
     
    Sinds deze middag echt een heel flauw/zwak gevoel.. is het de cut in combinatie met het warm weer? Idk..
    Kans is groot, ik ben tusssen de plekken met airco's door ook niet vooruit te fikken.
     
    Sinds deze middag echt een heel flauw/zwak gevoel.. is het de cut in combinatie met het warm weer? Idk..
    Goed drinken en zorgen dat je genoeg zout binnen krijgt.
    De combinatie van én de hitte én de training én de cardio zorgt dat je veel zouten verliest via zweten. Dus mocht je je helemaal crappy gaan voelen, zou dat best een poging waard zijn, klein theelepeltje zout oplossen in wat water kan nog wel eens helpen.
     
    Goed drinken en zorgen dat je genoeg zout binnen krijgt.
    De combinatie van én de hitte én de training én de cardio zorgt dat je veel zouten verliest via zweten. Dus mocht je je helemaal crappy gaan voelen, zou dat best een poging waard zijn, klein theelepeltje zout oplossen in wat water kan nog wel eens helpen.
    Goede tip van dat zout zou best kunnen dat ik daar iets te weining van heb binnengekregen laatste dagen.
     
    Kans is groot, ik ben tusssen de plekken met airco's door ook niet vooruit te fikken.

    Goed drinken en zorgen dat je genoeg zout binnen krijgt.
    De combinatie van én de hitte én de training én de cardio zorgt dat je veel zouten verliest via zweten. Dus mocht je je helemaal crappy gaan voelen, zou dat best een poging waard zijn, klein theelepeltje zout oplossen in wat water kan nog wel eens helpen.
    Oke ben blij dat ik avondeten nu heb,kan als het niet beter is straks keer proberen
     
    Goed drinken en zorgen dat je genoeg zout binnen krijgt.
    De combinatie van én de hitte én de training én de cardio zorgt dat je veel zouten verliest via zweten. Dus mocht je je helemaal crappy gaan voelen, zou dat best een poging waard zijn, klein theelepeltje zout oplossen in wat water kan nog wel eens helpen.
    Dat valt reuze mee, laatst toegelicht in LOG van AK
     
    Dat valt reuze mee, laatst toegelicht in LOG van AK
    Zo hebben ze het mij in ieder geval uitgelegd tijdens de opleiding en mij helpt het meestal ook vrij goed tegen dat slappe gevoel met hitte.
     
    • Like
    Waarderingen: Onit
    Het feit dat mijn draft van x uren geleden voor een eerste post in het 'wat maakte jouw dag vandaag goed topic' blijkbaar opgeslagen werd
    Hoi ik ben nieuw hier. Ik heb net het boek van Marc Wippetoe gelezen en ik vroeg me af of ik hier tips kon vragen over hoe ik moet squatten?

    Do you even privacy dbb? Of zat het gewoon in een cookie? Ik hoop het laatste. Alsnog teleurgesteld dat quoten een beetje moeilijker gemaakt is dan vroeger:roflol:
     
    Laatst bewerkt:
    Het feit dat mijn draft van x uren geleden voor een eerste post in het 'wat maakte jouw dag vandaag goed topic' blijkbaar opgeslagen werd


    Do you even privacy dbb? Of zat het gewoon in een cookie? Ik hoop het laatste. Alsnog teleurgesteld dat quoten een beetje moeilijker gemaakt is dan vroeger:roflol:
    Dafuk zei ik hier? Als het in een cookie zit maakt het het net nog erger. Dat betekent dat niet alleen leden hun gedrag op de site getracked wordt, maar ook dat van niet-geregistreerde bezoekers. Dronkenschap en begrip van technologie zijn kennelijk niet de beste vrienden:roflol:
     
    verlof hebben donderdag tot zondag en toch worden opgebeld om vandaag te "moeten" komen werken.. opstaan deed eens zo zeer
     
    Sanca is wakker. In b4 the banhammer. Het was weer leuk jongens en meisjes. Tot over x jaar, ik ga maar slapen dan, anders wordt het te emotioneel als ik het banbericht zie :heart:
     
    Heeft mij buurman nu een pedobear op zijn auto? ???

    IMG_20220624_062825.jpg
     
    Back
    Naar boven