- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Gevoelsmatig klopt dat wel jaLijkt wel de recreatieruimte van een bajes. Mis alleen de pingpongtafel en dartbord nog.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gevoelsmatig klopt dat wel jaLijkt wel de recreatieruimte van een bajes. Mis alleen de pingpongtafel en dartbord nog.

Uurtjes turven op de muur🤣
Schoolfoto’s maken?![]()
Op mijn werkplek van vandaag is nog geen zonnewering (zon draait naar rechts, met de klok mee, dus staat er zometeen vol op)
![]()
Rustgevend een uitzicht op wat groen.![]()
Op mijn werkplek van vandaag is nog geen zonnewering (zon draait naar rechts, met de klok mee, dus staat er zometeen vol op)
![]()
Allemaal A4tjes tegen het raam plakken scheelt wel iets.![]()
![]()
Toch handig een in house bajes fotograafLijkt wel de recreatieruimte van een bajes. Mis alleen de pingpongtafel en dartbord nog.
Ik zorg ervoor dat ze worden opgehangen

Khad weggelopen 11 euro voor kut-eten. Dan liever 30,- voor kwaliteit.Ik dacht ik ga eens langs de Maccie. Wilde bij de Sligro ff lunchen maar vanwege personeelsgebrek stond er niemand...
McChicken menu met vanille shake en frietjes. €11 voor medium..
Elf fucking euro. What the f**k.
Ja maar khad echt moeilijk veel honger. Kom er ook niet meer terug.Khad weggelopen 11 euro voor kut-eten. Dan liever 30,- voor kwaliteit.
Ja ik ken datJa maar khad echt moeilijk veel honger. Kom er ook niet meer terug.

Ik zou daar gaan werken als ik jou was.Ik dacht ik ga eens langs de Maccie. Wilde bij de Sligro ff lunchen maar vanwege personeelsgebrek stond er niemand...
McChicken menu met vanille shake en frietjes. €11 voor medium..
Elf fucking euro. What the f**k.

Ja bij de Sligro in die keuken. Prima te doen. Maar kzit momenteel vol tm september.
Ja bij de Sligro in die keuken. Prima te doen. Maar kzit momenteel vol tm september.
Dat is denk ik niet hardwerken voor horeca begrippen.Ja bij de Sligro in die keuken. Prima te doen. Maar kzit momenteel vol tm september.
Nee is super relaxed idd.Dat is denk ik niet hardwerken voor horeca begrippen.