MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #137.521
Kom je in je vakantiehuisje, ligt er een briefje: wij hebben uw douche schoongemaakt en u moet zelf even het rooster terugplaatsen.
Dat rooster lag er gewoon al in dus snapte er geen zak van.

Gaat mijn vriendin net boven douchen, ik loop naar de wc en zie dat het water gewoon vanuit de badkamer boven, de trap af de woonkamer in aan het lopen is.... Blijken beide putjes op de badkamer verstopt te zijn :roflol: Wel kut, dadelijk een berg natte handdoeken in moeten pakken... Maar ben wel blij dat het niet in ons eigen huis is.
ik voel een filmpje aankomen waar je de trap met een plank afgaat!

• #137.522
IMG_20220624_073504.jpg

e02e5ffb5f980cd8262cf7f0ae00a4a9_press-x-to-doubt-memes-memesuper-la-noire-doubt-meme_419-238.jpg

• #137.524
Jij hebt het filter dus niet regelmatige genoeg gecontroleerd.
Er stond dat ze hem schoongemaakt hadden en we hebben de douche maar 2x gebruikt. De rest van de keren het bad gepakt. Iedere keer na het douchen het filter controleren leek me wat overdreven :roflol:

+Ik ga geen haren van iemand anders uit een douche putje plukken. Dan kom ik het water nog liever op de trap tegen.

• #137.526
1 dagje bij de gym vergeten parkmobile aan te zetten gelijk 66€ parkeerboete. Ging nog wel om een bedrag van 1,50€. Dit is zo zuur:roflol:

• #137.527
Er stond dat ze hem schoongemaakt hadden en we hebben de douche maar 2x gebruikt. De rest van de keren het bad gepakt. Iedere keer na het douchen het filter controleren leek me wat overdreven :roflol:

+Ik ga geen haren van iemand anders uit een douche putje plukken. Dan kom ik het water nog liever op de trap tegen.
De vrouwen in huis geven mij de schuld van de haren in het putje . Opvallend is dat het allemaal hoog blond haar is ipv Viking blond . Dus ik wijs er altijd op dat poetsen vrouwen werk is

• #137.528
De vrouwen in huis geven mij de schuld van de haren in het putje . Opvallend is dat het allemaal hoog blond haar is ipv Viking blond . Dus ik wijs er altijd op dat poetsen vrouwen werk is
Haha, had er bij het inleveren van de sleutel nog een mooie discussie over gehad :roflol: Ik gaf aan dat de douche overstroomd was en het water naar beneden was komen lopen. Vertelde de medewerker dat ze mensen ook altijd het advies meegeven om dat putje te controleren voordat ze de 1e keer gaan douchen...Wat?? Jullie schoonmaakteam hangt een fucking briefje in de douche dat ze dat putje hebben schoongemaakt, wat ze dus, afgeleid uit jullie advies voor aanvang van de 1e keer douchen dat putje te controleren, nooit doen. Waarna je dus tegen mij gaat liggen ijlen dat ik dus lekker m'n vakantie moet beginnen met andermans balhaar en dergelijke uit dat putje te gaan vissen?

Dus ik: Nee, dat doe doe ik echt niet. Dan zie ik het water liever via de trap naar beneden komen... Komop zeg, voel je je wel helemaal lekker?

Dusja, na wat heen en weer gesteggel over dingen heb ik die sleutel in haar hand gedrukt. Haar duidelijk verteld dat ik hier geen verantwoordelijkheid gezeik over wil horen en dat ze het maar op moet nemen met het schoonmaak team. Komop zeg :roflol:

Laatst bewerkt:
  • #137.531
1 dagje bij de gym vergeten parkmobile aan te zetten gelijk 66€ parkeerboete. Ging nog wel om een bedrag van 1,50€. Dit is zo zuur:roflol:
66 euro voor een parkeerboete, hoe hoog zijn de boetes voor te snel rijden dan daar in Nederland?
Standaard parkeerboetes bedragen hier meestal 35 euro.

• #137.533
66 euro voor een parkeerboete, hoe hoog zijn de boetes voor te snel rijden dan daar in Nederland?
Standaard parkeerboetes bedragen hier meestal 35 euro.
Ongeveer tientje per kilometer. Maar flitsmeister

Is in België fout parkeren nog altijd iets van €25?

• Like
Waarderingen: MDC
  • #137.534
Brengt wel lekker op dan voor vadertje staat.

• #137.535
Gewoon niet te hard rijden, dan heb je nooit een boete. 🌈

Terug
Naar boven