- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Ik ga de @Arminius lokroep gif proberen... Daarna weet ik het ook niet meer.Is waarschijnlijk op een parkeerplaats blijven "hangen"
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga de @Arminius lokroep gif proberen... Daarna weet ik het ook niet meer.Is waarschijnlijk op een parkeerplaats blijven "hangen"
https://forum.bodybuilding.nl/topic...net-anymore-topic.431735/page-5#post-10869546 37 minuten geleden hier nog gepost
Parkie?
nee je wordt uitgeknepen. lekker hé? het houd niet op niet vanzelfLolwut, €7,10 voor een smoothie? Word ik dan ook afgezogen terwijl ie bereid wordt?

@mat Maakt smoothiesLolwut, €7,10 voor een smoothie? Word ik dan ook afgezogen terwijl ie bereid wordt?
Ja, de horeca mag wel wat minder verdienen.Lolwut, €7,10 voor een smoothie? Word ik dan ook afgezogen terwijl ie bereid wordt?
Nee hoor, ben weggelopen toen ik de prijs hoorde.nee je wordt uitgeknepen. lekker hé? het houd niet op niet vanzelf![]()
Jij niet, maar de kok wel.Lolwut, €7,10 voor een smoothie? Word ik dan ook afgezogen terwijl ie bereid wordt?
Ik bel ff z'n moeder op.Iemand die @Arminius privé kent? Hij zou gisterenavond naar mij komen om een blikje Monster mee te drinken.
Hij is nooit hier aangekomen. Ik maak me zorgen dat ie weer niet zo geweldig in heeft kunnen voegen en z'n BMW onder een vrachtwagen klem heeft gereden...
Ik niet maar m'n c**k wel?
Ja daar weet jij alles van hè, ouwe dibbes.

Oggotheur onze nep amsterdammert heeft wel een dikke bek de laatste tijd.
Ja toch gappieOggotheur onze nep amsterdammert heeft wel een dikke bek de laatste tijd.
Oggotheur onze nep amsterdammert heeft wel een dikke bek de laatste tijd.
Doe dat, amsterdammer
Bel je ma is of die daar is dan, zeg btw dat ze het wisselgeld aan jou geeft, mag je in je spaarpot stoppen
Bel je ma is of die daar is dan, zeg btw dat ze het wisselgeld aan jou geeft, mag je in je spaarpot stoppen

Tot je het een keer bij de verkeerde Saab doet.