XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #137.881
Ik voel mijn linkerarm niet meer, zie niks meer uit mijn rechteroog, en kan niet meer praten. Typen gaat voor een of andere reden nog wel degelijk.

Of ik heb een zware migraine-aanval, of een tia/stroke. Geen idee wanneer je naar het ziekenhuis moet, maar gisteren had ik er ook al last van.
Wat @Schwarzeneggertje hier boven zegt, en ik hoop dat we 'te laat' zijn hiermee, omdat je al hebt gebeld. Direct 112 bellen dus. Haal iemand anders er z.s.m. bij als je het zelf niet goed kunt aangeven aan de telefoon.

• #137.882
Als je niet uit je woorden komt kan 112 appen ook denk ik?

• #137.883
Eet nooit meer vettig eten voor de treen, een uur later is nog steeds niks verteerd

• #137.884
Komt de buurvrouw voor haar 80ste verjaardag aan...
IMG_20220709_193532.jpg

Helaas maar snel weggooien, wil morgen niet weer een uur strafcardio:(

• #137.891
Typisch als je aant cutten bent 🙈
Haha ja stom is dat hè, nu komt er opeens overal eten vandaan. Uiteten met familie donderdag, die wil lunchen, die wil uit eten, taart van de buren...
Wacht maar tot, met pech, halverwege november. Ik ga nergens heen :roflol:

• #137.893
Haha ja stom is dat hè, nu komt er opeens overal eten vandaan. Uiteten met familie donderdag, die wil lunchen, die wil uit eten, taart van de buren...
Wacht maar tot, met pech, halverwege november. Ik ga nergens heen :roflol:
Sterk man ;) uurtje cardio is idd niet niets, was er met plezier aan begonnen maar begin die hometrainer beetje beu te zien

• #137.895
Ja. Ik ga niet voor een meh stukje taart morgen weer een uur op die crosstrainer staan kutten.
Ik zou t in de vriezer zetten. Eergisteren ook gedaan met de zelfgebakken (mislukte maar wel lekkere) oreo taart.

Doe zelf mn best geen eten weg te gooien maar je moet natuurlijk zelf weten.

• #137.896
Sterk man ;) uurtje cardio is idd niet niets, was er met plezier aan begonnen maar begin die hometrainer beetje beu te zien
Heb er al 3,5 uur crosstrainer op zitten deze week... 4,5 wordt me iets te gortig.
@PartyMarty had geen interesse helaas, vandaag al sensueel voor hem gesquat maar nee.
Echt fucking romantisch, heerlijk met m'n handen in je zij diep zakken samen :heart:

• #137.897
Ik zou t in de vriezer zetten. Eergisteren ook gedaan met de zelfgebakken (mislukte maar wel lekkere) oreo taart.

Doe zelf mn best geen eten weg te gooien maar je moet natuurlijk zelf weten.
Ik hou niet van taart, heb nog minimaal 11kg te cutten, waarschijnlijk eerder 14, dus dat taartje zal daar dan minimaal tot oktober/november liggen. Dan kan ik hem beter gewoon wegdoen joh.

Terug
Naar boven