MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #137.864
Morgen weer lekker knallen in de gym lol
Gelukkig heb je je linkerhand nog.

200 (1) (4).gif

Watskebeurt?

• #137.866
Kreeg een verbandje maar als trainen daardoor niet lukt klauw ik m morgen er morgen weer af dit is helemaal kut. Moet zelfs met mijn linker hand pissen hhhh

Reden: opschonen.
  • #137.867
Zware kneuzing, iets wilde mij niet lukken en toen heb ik uit frustratie hard tegen hard hout geslagen. Foto’s gemaakt en niet gebroken dus niks aan t handje haha
Zo heb ik m'n pink gebroken tegen 'n verwarmingsbuis.. Zo zonde allemaal achteraf :-)

• #137.868
Zo heb ik m'n pink gebroken tegen 'n verwarmingsbuis.. Zo zonde allemaal achteraf :-)
Is wel handig om je hand eerst in te zwachtelen als je gaat meppen. In de boksschool breek je ook zo botjes in je hand. Alleen in films kan je zomaar er op los rammen met je vuisten.

• #137.873
Is wel handig om je hand eerst in te zwachtelen als je gaat meppen. In de boksschool breek je ook zo botjes in je hand. Alleen in films kan je zomaar er op los rammen met je vuisten.
Deed jij dat toen ook toen je toestemming kreeg van de sportschool eigenaar om die man te meppen?

• #137.876
Ik voel mijn linkerarm niet meer, zie niks meer uit mijn rechteroog, en kan niet meer praten. Typen gaat voor een of andere reden nog wel degelijk.

Of ik heb een zware migraine-aanval, of een tia/stroke. Geen idee wanneer je naar het ziekenhuis moet, maar gisteren had ik er ook al last van.

• #137.877
Ik voel mijn linkerarm niet meer, zie niks meer uit mijn rechteroog, en kan niet meer praten. Typen gaat voor een of andere reden nog wel degelijk.

Of ik heb een zware migraine-aanval, of een tia/stroke. Geen idee wanneer je naar het ziekenhuis moet, maar gisteren had ik er ook al last van.
Voor de zekerheid maar ff langs gaan?

Doet je arm net geen pijn bij een stroke?

• #137.878

Had toch even de dokter gebeld ipv dutchbodybuilding raad plegen tbh

• #137.879

laat jezelf maar ff naar een dokter brengen, wat het ook is het heeft wel even aandacht nodig.

• #137.880

112

Terug
Naar boven