MikeAKA
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.660
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 14%
Ik trek altijd eerst mn vechtpak aan, wat denk je dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik trek altijd eerst mn vechtpak aan, wat denk je dan?
Gewoon slechte vorm en dan deadlift je met behulp van de rebound van de vering zo'n Saab zo op zijn kant. Beetje oefenen en dan heb je het door.Ik trek altijd eerst mn vechtpak aan, wat denk je dan?
Gelukkig heb je je linkerhand nog.
Zware kneuzing, iets wilde mij niet lukken en toen heb ik uit frustratie hard tegen hard hout geslagen. Foto’s gemaakt en niet gebroken dus niks aan t handje haha
Zo heb ik m'n pink gebroken tegen 'n verwarmingsbuis.. Zo zonde allemaal achteraf :-)Zware kneuzing, iets wilde mij niet lukken en toen heb ik uit frustratie hard tegen hard hout geslagen. Foto’s gemaakt en niet gebroken dus niks aan t handje haha
Is wel handig om je hand eerst in te zwachtelen als je gaat meppen. In de boksschool breek je ook zo botjes in je hand. Alleen in films kan je zomaar er op los rammen met je vuisten.Zo heb ik m'n pink gebroken tegen 'n verwarmingsbuis.. Zo zonde allemaal achteraf :-)
Haha , tegen een verwarmingsbuis geslagen?Zo heb ik m'n pink gebroken tegen 'n verwarmingsbuis.. Zo zonde allemaal achteraf :-)
Teringherrie van buren de hele avond, paar beuken, dreunt lekker door, meteen stil. :-))Haha , tegen een verwarmingsbuis geslagen?
Yup zonde van je tijd…
Alleen acteurs in films en jij natuurlijk.Is wel handig om je hand eerst in te zwachtelen als je gaat meppen. In de boksschool breek je ook zo botjes in je hand. Alleen in films kan je zomaar er op los rammen met je vuisten.
Teringherrie van buren de hele avond, paar beuken, dreunt lekker door, meteen stil. :-))
Deed jij dat toen ook toen je toestemming kreeg van de sportschool eigenaar om die man te meppen?Is wel handig om je hand eerst in te zwachtelen als je gaat meppen. In de boksschool breek je ook zo botjes in je hand. Alleen in films kan je zomaar er op los rammen met je vuisten.
Nee, die wilde ik een Wil Smith geven.Deed jij dat toen ook toen je toestemming kreeg van de sportschool eigenaar om die man te meppen?
Voor de zekerheid maar ff langs gaan?Ik voel mijn linkerarm niet meer, zie niks meer uit mijn rechteroog, en kan niet meer praten. Typen gaat voor een of andere reden nog wel degelijk.
Of ik heb een zware migraine-aanval, of een tia/stroke. Geen idee wanneer je naar het ziekenhuis moet, maar gisteren had ik er ook al last van.
Had toch even de dokter gebeld ipv dutchbodybuilding raad plegen tbhIk voel mijn linkerarm niet meer, zie niks meer uit mijn rechteroog, en kan niet meer praten. Typen gaat voor een of andere reden nog wel degelijk.
Of ik heb een zware migraine-aanval, of een tia/stroke. Geen idee wanneer je naar het ziekenhuis moet, maar gisteren had ik er ook al last van.
laat jezelf maar ff naar een dokter brengen, wat het ook is het heeft wel even aandacht nodig.Ik voel mijn linkerarm niet meer, zie niks meer uit mijn rechteroog, en kan niet meer praten. Typen gaat voor een of andere reden nog wel degelijk.
112Ik voel mijn linkerarm niet meer, zie niks meer uit mijn rechteroog, en kan niet meer praten. Typen gaat voor een of andere reden nog wel degelijk.