Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vanmiddag kerstboom perongeluk omgegooid op verjaardag, gelukkig plastic ballen maar was een boom van 2 meter lol.

Tja.... iets met buff enzo... haha. Nha, was de stoel die iets te ver naar achteren was geschoven :kiss:

haha schaam me hard, foto op facebook omg. was op een familie feestje waar ik wat gedronken had en er foto's gemaakt werden. ik natuurlijk mijn armen subtiel beetje opspannen wanneer er een foto werd gemaakt; dacht gewoon opspannen en arm neutraal laten. nu kom ik die foto tegen zie ik dat het overduidelijk is dat ik mijn armpje opspan, ****ing alcohol.:roflol: shame on you haaii! :lol:

haha schaam me hard, foto op facebook omg. was op een familie feestje waar ik wat gedronken had en er foto's gemaakt werden. ik natuurlijk mijn armen subtiel beetje opspannen wanneer er een foto werd gemaakt; dacht gewoon opspannen en arm neutraal laten. nu kom ik die foto tegen zie ik dat het overduidelijk is dat ik mijn armpje opspan, ****ing alcohol.:roflol: shame on you haaii! :lol:

Waarom je armen opspannen op een familie feest? lol met wie probeerde je chans te krijgen?:roflol:

pics or fake

jij zoekt echt weer problemen Hé

helemaal niet, niemand die dit serieus gaat nemen. maar jij moet er een hele hetze rond maken. alsof eens iets fout doen en erom lachen synoniem staat voor problemen zoeken, sorry dat ik jou niet kan volgen. maar ben je nog altijd boos op mij?:o

helemaal niet, niemand die dit serieus gaat nemen. maar jij moet er een hele hetze rond maken. alsof eens iets fout doen en erom lachen synoniem staat voor problemen zoeken, sorry dat ik jou niet kan volgen. maar ben je nog altijd boos op mij?:o

Ik had het tegen Guess, en ja, Guess staat synoniem voor boos worden bij mij:o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

out b4 ban!

Ik wist ZEKER dat ik nog ergens een zakje 'Delicious Pancakes' had liggen, maar nu kan ik het nergens vinden! :( Geen pannenkoek voor mij dus vandaag...

Terug
Naar boven