MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Eten met ear-in phones in is k*t

godvertyfus dit heeft zojuist mijn hele jaar verpes
eerst loopt die k*thuisarts 3 kwartier uit, om erna te constateren dat ik WEER een fistel heb, had ik 4 jaar geleden ook al

dat word na de ingreep weer een paar weken lopen alsof ik keihard in de vot genomen ben k*tzooi

Ik wist ZEKER dat ik nog ergens een zakje 'Delicious Pancakes' had liggen, maar nu kan ik het nergens vinden! :( Geen pannenkoek voor mij dus vandaag...

Heb nog een hele doos. Wat een rotzooi.

---------- Post toegevoegd Thu 29 Dec 2011 om 13:45 ----------

eerst loopt die k*thuisarts 3 kwartier uit, om erna te constateren dat ik WEER een fistel heb, had ik 4 jaar geleden ook al

dat word na de ingreep weer een paar weken lopen alsof ik keihard in de vot genomen ben k*tzooi

Wat is fitsel?

Damn brah, das ****ed up...sterkte iig.

:o

NSFW!
perianale-fistel.jpg

tijgerbalsem op beide biceps smeren was geen goed idee :mad:

ik vind het erg voor je maar ik ging helemaal stuk op die zin :roflol:

ik heb trouwens een beestje te pakken, hopen dat het beter is tegen oud/nieuw. Anders wordt dat een avondje dbb trollen en vroeg in mijn bed.

dat ik moe ben, nog moet trainen en straks uitga..ohja en dat het regent

maargoed here we go..cya

****ed up dit, kan naar een chick gaan maar ze is al samen met een andere chick. dus zij vraagt of ik niet een vriend meeneem maar iedereeeen is werk, ziek of heeft al vriendin en de overige hebben geen zelfvertrouwen om daar te zitten

what do

****ed up dit, kan naar een chick gaan maar ze is al samen met een andere chick. dus zij vraagt of ik niet een vriend meeneem maar iedereeeen is werk, ziek of heeft al vriendin en de overige hebben geen zelfvertrouwen om daar te zitten

what do
Daarheen alleen heen gaan en zeggen dat je vriend later komt, dan doen alsof hij afzegt dmv een sms.
Maar als je alpha bent heb je daar schijt aan en maak je er een trio van.

ze alleen pakken,

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Owja, ontopic: geen motivatie maar toch biceps getraind. feels bad today :(

---------- Post toegevoegd Thu 29 Dec 2011 om 20:07 ----------

[/COLOR]Ik wil wel meekomen :d is eens wat anders dan :fa:

Edit: veel te ver, dan maar verder :fa: zijn

Terug
Naar boven