AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gvd :( kon het echt niet in antwerpen zijn fz ..!

In b4 guess maakt een topic in Relatiehulp en Coïtusualiteit. Aangezien niemand meekomt, gwn als een alpha alleen gaan :D

In b4 guess maakt een topic in Relatiehulp en Coïtusualiteit. Aangezien niemand meekomt, gwn als een alpha alleen gaan :D

haaha nee komen 2 (redelijke beta) vrienden van me, maken allebei niet echt moves, je kent het type wel :( en die 2 chicks naar mijn huisie. moedert naar boven sturen. dan hier wat drinken tot 12 en dan stad in. tegen die tijd zijn die chicks allaaaang al aangeschoten, ik ook :o en heb ik al genoeg tijd besteed met 'mijn' chick ook al is die ander ook zeker nice

haaha nee komen 2 (redelijke beta) vrienden van me, maken allebei niet echt moves, je kent het type wel :( en die 2 chicks naar mijn huisie. moedert naar boven sturen. dan hier wat drinken tot 12 en dan stad in. tegen die tijd zijn die chicks allaaaang al aangeschoten, ik ook :o en heb ik al genoeg tijd besteed met 'mijn' chick ook al is die ander ook zeker nice

Hehe, klinkt als een echte man met een plan! Succes brah, drink er eentje voor me ;)

Het gek*t met vuurwerk begint weer. :@

update

ben lam, vriend van me ook en chicks zijn er over 10 min umad

waar moet je helemaal vandaan komen op dit tijdstip en waar moet je wezen?:eek:

van heerenveen naar alkmaar om nacht met Gues en 2 chicks door te brengen.

toen ik zijn post las, van wie wil er komen ben ik gelijk in trein gestapt. en nu zit die homo daar al met chicks en andere homos

:mad:

---------- Post toegevoegd Thu 29 Dec 2011 om 22:58 ----------

:fa:

Wijven die je tegenkomt met uitgaan, en je mee praat en mee zoend en waarmee je express niet verder gaat in de hoop dat het misschien wat gaat worden en je dan de volgende dag hoord dat het leuk voor een avondje was

Wijven die je tegenkomt met uitgaan, en je mee praat en mee zoend en waarmee je express niet verder gaat in de hoop dat het misschien wat gaat worden en je dan de volgende dag hoord dat het leuk voor een avondje was
zover kom ik meestal geeneens

:fa:

Terug
Naar boven