- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Beetje zo 1?
Woont hier 3 dorpjes verderop.
Geniaal🤣
@ak Jouw droomwijf of nie? Edit: jullie waren me voor

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje zo 1?
Woont hier 3 dorpjes verderop.
Geniaal🤣

"Kinderen huilen letterlijk de hele dag, zij zet die kinderen ook prima om 05:00u buiten in de tuin om daar uren alles bij elkaar te schreeuwen."Hoezo kun je de kinderbescherming bellen als iemand z'n kinderen gewoon de hele dag alles bij elkaar laat janken?
Iemands anders kinderen opvoeden zou ik niet zien zitten iig.@ak Jouw droomwijf of nie? Edit: jullie waren me voor![]()
Bij cockfight in thailand had ik hele andere dingen verwacht 😬😬“Die keer in thailand met die 2 hanen”
Moet gelijk aan denken dat ik ineens hierin was beland…
Bij cockfight in thailand had ik hele andere dingen verwacht 😬😬

Dat idee had ik ook van een “ping pong show”.Bij cockfight in thailand had ik hele andere dingen verwacht 😬😬
What happened in Thailand, stays in ThailandDat idee had ik ook van een “ping pong show”.
Mennn o mennn wat hebben wij vieze dingen gedaan/gezien in thailand….

Calm your tits bebeh. Ben proctoloog in m'n vrije tijd.Er zal toch wel een beleid zijn gemaakt of niet dokter mat?
Het houdt niet op, niet vanzelf heHeb er laatst voor de gein een briefje in de bus gedaan met een onderzoek waaruit geconcludeerd wordt dat het idee dat een kind eindeloos laten janken niet beter is voor de ontwikkeling van z'n longenM'n vriendin was tikkie pissed omdat ze vind dat ik geen ruzie moet zoeken in de straat, maar ik vond het wel funny.
Hoezo kun je de kinderbescherming bellen als iemand z'n kinderen gewoon de hele dag alles bij elkaar laat janken?
Hmm, zal het eens bespreken met m'n vtiendin. Ik vond die vrouw gewoon simpelweg een parasitaire aso omdat ze die dingen eindeloos laat janken de hele dag. Nooit overwogen dat dat een teken van verwaarlozing zou kunnen zijn. Zal jullie meningen eens in overweging nemen of we het nodig achten om daar misschien eens melding van te maken.Het houdt niet op, niet vanzelf he
Je kan gewoon eens bellen voor advies naar veilig thuis, en een melding maken kan heel waardevol zijn omdat betrokken anderen zoals school waar het misschien niet goed gaat, veel baat hebben bij meldingen van buren.
![]()
Maakt u zich zorgen over een kind?
Als u zich zorgen maakt over een kind, dan kunt u altijd contact opnemen met Veilig Thuis.www.kinderbescherming.nl
Je gaat rare dingen zien als je dehydrated bentIk had laatst vijf nietjes in mijn voorarm. Nu kan ik door dat woeste litteken net zoals Flex doen alsof ik ben aangevallen door ninja's. (@Portonia1)
![]()
In je voorhuid? Voorarm bestaat niet.Ik had laatst vijf nietjes in mijn voorarm. Nu kan ik door dat woeste litteken net zoals Flex doen alsof ik ben aangevallen door ninja's. (@Portonia1)
![]()
Ik zou graag op jouw gezicht slaan, alleen was iemand me klaarblijkelijk al voor.
Op mijn voorgezicht?Ik zou graag op jouw gezicht slaan, alleen was iemand me klaarblijkelijk al voor.
Zonde van die vrouw, hond en kinderen, zit vaak veel leed achter. Dat maakt het niet minder irritant voor de buurt.Haha het gros van de haat vanuit de buurt gaat naar de persoon die er langs woont.
Is een alleenstaande vrouw met 2 kinderen en in 1 hond, echt zo'n vrouw waaraan je kunt zien dat ze het hele leven 100% heeft opgegeven. Kinderen huilen letterlijk de hele dag, zij zet die kinderen ook prima om 05:00u buiten in de tuin om daar uren alles bij elkaar te schreeuwen.
Die hond blaft de hele dag/nacht en als is het het eens één keer stil als ze die 2 kinderen, eens per 2 weken bij haar ex-man afzet, dan zit ze de hele dag met de speakerset buiten kei hard muziek te knallen.
Dus die kippen kunnen de meeste mensen hier prima hebben, is een hele verademing tegenover +-4-5u per dag een klein kind alles bij elkaar horen blèren![]()
Je ziet het ook wel aan haar hoor. Als je haar ziet zie je ook echt zo'n persoon die alles opgegeven heeft.Zonde van die vrouw, hond en kinderen, zit vaak veel leed achter. Dat maakt het niet minder irritant voor de buurt.
Eerst dat geile tongetje er uit snijden.
Druppelen... Klinkt niet oké :$Slecht geslapen vannacht, had teveel water gedronken voor het slapengaan. Dan nog de bed activiteiten op mijn leeftijd, pffff. 3x er uit om te pissen(druppelen)
Voorarm is toch gewoon een synoniem voor benedenarm?