MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #138.202
Hoezo kun je de kinderbescherming bellen als iemand z'n kinderen gewoon de hele dag alles bij elkaar laat janken?
"Kinderen huilen letterlijk de hele dag, zij zet die kinderen ook prima om 05:00u buiten in de tuin om daar uren alles bij elkaar te schreeuwen."
Dit valt gewoon onder verwaarlozing en is strafbaar. En onder geluidsoverlast.

En is gewoon onmenselijk om te doen bij kinderen.

• #138.203
  • #138.207
  • Heart
Waarderingen: AK
  • #138.209
Heb er laatst voor de gein een briefje in de bus gedaan met een onderzoek waaruit geconcludeerd wordt dat het idee dat een kind eindeloos laten janken niet beter is voor de ontwikkeling van z'n longen :roflol: M'n vriendin was tikkie pissed omdat ze vind dat ik geen ruzie moet zoeken in de straat, maar ik vond het wel funny.

Hoezo kun je de kinderbescherming bellen als iemand z'n kinderen gewoon de hele dag alles bij elkaar laat janken?
Het houdt niet op, niet vanzelf he :engel:

Je kan gewoon eens bellen voor advies naar veilig thuis, en een melding maken kan heel waardevol zijn omdat betrokken anderen zoals school waar het misschien niet goed gaat, veel baat hebben bij meldingen van buren.

• #138.210
Het houdt niet op, niet vanzelf he :engel:

Je kan gewoon eens bellen voor advies naar veilig thuis, en een melding maken kan heel waardevol zijn omdat betrokken anderen zoals school waar het misschien niet goed gaat, veel baat hebben bij meldingen van buren.

Hmm, zal het eens bespreken met m'n vtiendin. Ik vond die vrouw gewoon simpelweg een parasitaire aso omdat ze die dingen eindeloos laat janken de hele dag. Nooit overwogen dat dat een teken van verwaarlozing zou kunnen zijn. Zal jullie meningen eens in overweging nemen of we het nodig achten om daar misschien eens melding van te maken.

• Love
Waarderingen: LJ
  • #138.211
Ik had laatst vijf nietjes in mijn voorarm. Nu kan ik door dat woeste litteken net zoals Flex doen alsof ik ben aangevallen door ninja's. (@Portonia1)

party ex GIF
Je gaat rare dingen zien als je dehydrated bent

• #138.215
Haha het gros van de haat vanuit de buurt gaat naar de persoon die er langs woont.
Is een alleenstaande vrouw met 2 kinderen en in 1 hond, echt zo'n vrouw waaraan je kunt zien dat ze het hele leven 100% heeft opgegeven. Kinderen huilen letterlijk de hele dag, zij zet die kinderen ook prima om 05:00u buiten in de tuin om daar uren alles bij elkaar te schreeuwen.
Die hond blaft de hele dag/nacht en als is het het eens één keer stil als ze die 2 kinderen, eens per 2 weken bij haar ex-man afzet, dan zit ze de hele dag met de speakerset buiten kei hard muziek te knallen.

Dus die kippen kunnen de meeste mensen hier prima hebben, is een hele verademing tegenover +-4-5u per dag een klein kind alles bij elkaar horen blèren:roflol:
Zonde van die vrouw, hond en kinderen, zit vaak veel leed achter. Dat maakt het niet minder irritant voor de buurt.

• #138.216
  • #138.217
Slecht geslapen vannacht, had teveel water gedronken voor het slapengaan. Dan nog de bed activiteiten op mijn leeftijd, pffff. 3x er uit om te pissen(druppelen)

Terug
Naar boven