XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #138.683
ongeveer 6,5k voor 2 airco's en 2 buitenunits (Daikin).
Hebben 3 aircos en 3 buiten units van het merk general (zwaarte uitvoering 5.2 was dat toen) thuis op elke verdieping 1 zodat het hele huis gekoeld kan worden en hebben inc montage 5000€ betaald, wel 3 jaar geleden pre corona.

• #138.684
Hebben 3 aircos en 3 buiten units van het merk general (zwaarte uitvoering 5.2 was dat toen) thuis op elke verdieping 1 zodat het hele huis gekoeld kan worden en hebben inc montage 5000€ betaald, wel 3 jaar geleden pre corona.
Ja per airco is het al honderden euro's extra voor een zwarte of zilveren uitvoering. Zo'n lelijke witte bak wil ik niet in mijn huis. Het is dan ook zo'n designding waar je altijd meer voor betaald.
Heb ook offertes gevraagd bij 3 verschillende en prijzen lagen in lijn van elkaar. Ook geen idee wat het verschil is in prijzen maar vroeger bestelde ik vaak mijn elektronica ook via de Nederlandse sites ipv de Belgische omdat dit goedkoper was. Ook neem ik op mijn werk sommige bedrijven binnen van Nederland omdat de prijzen daarvan vaak ook lager zijn.

• #138.687
Jullie hebben toch ook rolluiken?

• Haha
Waarderingen: AK
  • #138.689
Damn dat is aardig aan de prijs. 3250 per set inclusief aanleg neem ik aan.
Dit is idd de totaal prijs met plaatsing etc bij. De airco beneden heeft meer vermogen dan de airco op de slaapkamer, dus het is niet 50/50 voor de prijs. Maar maakt ook niet uit aangezien ik ze toch beide moet betalen :p

• #138.690
Mijn favoriete bierhandel stopt er mee na meer dan twintig jaar.

Ja momenten als deze vallen me echt zwaar.

• #138.691
  • #138.694
Doggo sitten vanavond. Hopelijk voelt ie zich morgen weer wat beter :)
IMG20220815191307.jpg
Hoe gaat het nu met de hond?

• #138.695
Eind september feestje met alle kantoren in het buitenland voor 2 dagen (+/- 1000 man) Ok best leuk..
Maar hoorde gisteren dat je je bikini mee moet nemen omdat er een Pool party wordt georganiseerd... was ik maar weer iets eerder begonnen met cutten/trainen 🥴

• #138.696
Hoe gaat het nu met de hond?
Z'n pis is weer normaal van kleur. Het gros van het gele uit z'n ogen is weg. Hij heeft vooral erg veel dorst en honger van de prednison. Hij is ongelofelijk sloom en gaar en heeft eigenlijk maar weinig zin/energie om te wandelen of te spelen. Morgen nog 1 dag de prednison en dan hoop ik dat ie na het weekend weer fit en energiek is.

Heb ook wel zin om weer in een bed te slapen ipv op een matras in de woonkamer. Maarja, mijn overbezorgde vriendin wil bij hem slapen totdat ie weer de oude is 🤣

• #138.697
Z'n pis is weer normaal van kleur. Het gros van het gele uit z'n ogen is weg. Hij heeft vooral erg veel dorst en honger van de prednison. Hij is ongelofelijk sloom en gaar en heeft eigenlijk maar weinig zin/energie om te wandelen of te spelen. Morgen nog 1 dag de prednison en dan hoop ik dat ie na het weekend weer fit en energiek is.
Ahw fijn om te lezen van die kleur. Hopelijk is hij weer snel de oude! :heart:

Heb ook wel zin om weer in een bed te slapen ipv op een matras in de woonkamer. Maarja, mijn overbezorgde vriendin wil bij hem slapen totdat ie weer de oude is 🤣
Hahahaha! 😋 Wel lief!

• #138.698
De herfst is begonnen in het bos. Niet doordat het korter licht is, maar door de lange droogte.

• #138.699

Ik sliep vroeger altijd standaard op bed met de honden.

Terug
Naar boven