- Waardering
- 2.046
wat was je kwijt en wat voor airco?Na 3 maand wachten eindelijk de airco geïnstalleerd (kost god***domme meer dan verwacht), koelt alles weer terug af![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat was je kwijt en wat voor airco?Na 3 maand wachten eindelijk de airco geïnstalleerd (kost god***domme meer dan verwacht), koelt alles weer terug af![]()
ongeveer 6,5k voor 2 airco's en 2 buitenunits (Daikin).
Hebben 3 aircos en 3 buiten units van het merk general (zwaarte uitvoering 5.2 was dat toen) thuis op elke verdieping 1 zodat het hele huis gekoeld kan worden en hebben inc montage 5000€ betaald, wel 3 jaar geleden pre corona.ongeveer 6,5k voor 2 airco's en 2 buitenunits (Daikin).
Ja per airco is het al honderden euro's extra voor een zwarte of zilveren uitvoering. Zo'n lelijke witte bak wil ik niet in mijn huis. Het is dan ook zo'n designding waar je altijd meer voor betaald.Hebben 3 aircos en 3 buiten units van het merk general (zwaarte uitvoering 5.2 was dat toen) thuis op elke verdieping 1 zodat het hele huis gekoeld kan worden en hebben inc montage 5000€ betaald, wel 3 jaar geleden pre corona.
Die prijzen zijn ook gestegen, daar had 1 anderhalf jaar geleden 3 binnen en 1 buitenunit voor.ongeveer 6,5k voor 2 airco's en 2 buitenunits (Daikin).
Damn dat is aardig aan de prijs. 3250 per set inclusief aanleg neem ik aan.ongeveer 6,5k voor 2 airco's en 2 buitenunits (Daikin).
Jullie hebben toch ook rolluiken?Hebben 3 aircos en 3 buiten units van het merk general (zwaarte uitvoering 5.2 was dat toen) thuis op elke verdieping 1 zodat het hele huis gekoeld kan worden en hebben inc montage 5000€ betaald, wel 3 jaar geleden pre corona.
Uiteraard 😂
Dit is idd de totaal prijs met plaatsing etc bij. De airco beneden heeft meer vermogen dan de airco op de slaapkamer, dus het is niet 50/50 voor de prijs. Maar maakt ook niet uit aangezien ik ze toch beide moet betalenDamn dat is aardig aan de prijs. 3250 per set inclusief aanleg neem ik aan.

Beter dat dan je favoriete brouwer.Mijn favoriete bierhandel stopt er mee na meer dan twintig jaar.
Ja momenten als deze vallen me echt zwaar.
Het juiste moment om Grolsch Kanon te ontdekken.Mijn favoriete bierhandel stopt er mee na meer dan twintig jaar.
Ja momenten als deze vallen me echt zwaar.
Hoe gaat het nu met de hond?Doggo sitten vanavond. Hopelijk voelt ie zich morgen weer wat beter
![]()
Z'n pis is weer normaal van kleur. Het gros van het gele uit z'n ogen is weg. Hij heeft vooral erg veel dorst en honger van de prednison. Hij is ongelofelijk sloom en gaar en heeft eigenlijk maar weinig zin/energie om te wandelen of te spelen. Morgen nog 1 dag de prednison en dan hoop ik dat ie na het weekend weer fit en energiek is.
Ahw fijn om te lezen van die kleur. Hopelijk is hij weer snel de oude!Z'n pis is weer normaal van kleur. Het gros van het gele uit z'n ogen is weg. Hij heeft vooral erg veel dorst en honger van de prednison. Hij is ongelofelijk sloom en gaar en heeft eigenlijk maar weinig zin/energie om te wandelen of te spelen. Morgen nog 1 dag de prednison en dan hoop ik dat ie na het weekend weer fit en energiek is.
Hahahaha! 😋 Wel lief!Heb ook wel zin om weer in een bed te slapen ipv op een matras in de woonkamer. Maarja, mijn overbezorgde vriendin wil bij hem slapen totdat ie weer de oude is 🤣
Ik sliep vroeger altijd standaard op bed met de honden.Z'n pis is weer normaal van kleur. Het gros van het gele uit z'n ogen is weg. Hij heeft vooral erg veel dorst en honger van de prednison. Hij is ongelofelijk sloom en gaar en heeft eigenlijk maar weinig zin/energie om te wandelen of te spelen. Morgen nog 1 dag de prednison en dan hoop ik dat ie na het weekend weer fit en energiek is.
Heb ook wel zin om weer in een bed te slapen ipv op een matras in de woonkamer. Maarja, mijn overbezorgde vriendin wil bij hem slapen totdat ie weer de oude is 🤣
Zou m'n vriendin ook graag doen denk ik, helaas kan de labrador de trap niet opIk sliep vroeger altijd standaard op bed met de honden.