AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #138.701
Ik tilde de honden vroeger altijd haha.

Was wel lekker slapen hoor lekker warm in de winter.

• #138.703
Ik tilde de honden vroeger altijd haha.

Was wel lekker slapen hoor lekker warm in de winter.
Haha lijkt me ook zeker. Heb hem 1x naar boven getild, raakte ie in paniek toen ik met hem weer de trap af wilde. Ging ie allemaal spartelen enzo... Uiteindelijk de oude puppy bench van zolder gehaald, 40+ kg hond erin gevrot en samen met m'n vriendin dat ding van de trap af getild.

Toen maar besloten dat de hond beter niet mee naar boven kon.

• #138.704
De herfst is begonnen in het bos. Niet doordat het korter licht is, maar door de lange droogte.
Knap. Er is niet echt minder gevallen, het is vooral droger door de zon. Maar daar merk je in het bos amper wat van.

Of doel je op heide?

• #138.705
Haha lijkt me ook zeker. Heb hem 1x naar boven getild, raakte ie in paniek toen ik met hem weer de trap af wilde. Ging ie allemaal spartelen enzo... Uiteindelijk de oude puppy bench van zolder gehaald, 40+ kg hond erin gevrot en samen met m'n vriendin dat ding van de trap af getild.

Weet niet wat je vriendin weegt, maar zelfs ik zou ze apart naar boven dragen.

• #138.707

Ja ik zou ook in paniek raken als jij mij in je armen zou nemen en optillen dat kun je de hond niet kwalijk nemen. Is een gezonde en natuurlijke reactie.

• #138.709
Eind september feestje met alle kantoren in het buitenland voor 2 dagen (+/- 1000 man) Ok best leuk..
Maar hoorde gisteren dat je je bikini mee moet nemen omdat er een Pool party wordt georganiseerd... was ik maar weer iets eerder begonnen met cutten/trainen 🥴
Nooit te laat voor een pepdieet.

• #138.710
Knap. Er is niet echt minder gevallen, het is vooral droger door de zon. Maar daar merk je in het bos amper wat van.

Of doel je op heide?
Nope ... bos.
Hier, in Twente sinds juni zo goed als niets meer gevallen. Die paar sputters van gisteren bv zijn direct verdampt op de warme grond.

• #138.711
Ahw fijn om te lezen van die kleur. Hopelijk is hij weer snel de oude! :heart:

Hahahaha! 😋 Wel lief!
En mijn hond 🐶 steek je gewoon de gek aan met zijn
62B8CD7D-4A81-4A04-9C49-F855EB64D234.jpeg
kappie

Terug
Naar boven