Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Til je hem ff opZou m'n vriendin ook graag doen denk ik, helaas kan de labrador de trap niet op![]()
Haha lijkt me ook zeker. Heb hem 1x naar boven getild, raakte ie in paniek toen ik met hem weer de trap af wilde. Ging ie allemaal spartelen enzo... Uiteindelijk de oude puppy bench van zolder gehaald, 40+ kg hond erin gevrot en samen met m'n vriendin dat ding van de trap af getild.Ik tilde de honden vroeger altijd haha.
Was wel lekker slapen hoor lekker warm in de winter.
Knap. Er is niet echt minder gevallen, het is vooral droger door de zon. Maar daar merk je in het bos amper wat van.De herfst is begonnen in het bos. Niet doordat het korter licht is, maar door de lange droogte.
Weet niet wat je vriendin weegt, maar zelfs ik zou ze apart naar boven dragen.Haha lijkt me ook zeker. Heb hem 1x naar boven getild, raakte ie in paniek toen ik met hem weer de trap af wilde. Ging ie allemaal spartelen enzo... Uiteindelijk de oude puppy bench van zolder gehaald, 40+ kg hond erin gevrot en samen met m'n vriendin dat ding van de trap af getild.
Toen maar besloten dat de hond beter niet mee naar boven kon.
Misschien moeten we een biologie topic openen.Knap. Er is niet echt minder gevallen, het is vooral droger door de zon. Maar daar merk je in het bos amper wat van.
Of doel je op heide?
Ja ik zou ook in paniek raken als jij mij in je armen zou nemen en optillen dat kun je de hond niet kwalijk nemen. Is een gezonde en natuurlijke reactie.Haha lijkt me ook zeker. Heb hem 1x naar boven getild, raakte ie in paniek toen ik met hem weer de trap af wilde. Ging ie allemaal spartelen enzo... Uiteindelijk de oude puppy bench van zolder gehaald, 40+ kg hond erin gevrot en samen met m'n vriendin dat ding van de trap af getild.
Toen maar besloten dat de hond beter niet mee naar boven kon.
Gaat dat op voor het hele stroomgebied van de rivieren die door ons land stromen?Knap. Er is niet echt minder gevallen, het is vooral droger door de zon.
Nooit te laat voor een pepdieet.Eind september feestje met alle kantoren in het buitenland voor 2 dagen (+/- 1000 man) Ok best leuk..
Maar hoorde gisteren dat je je bikini mee moet nemen omdat er een Pool party wordt georganiseerd... was ik maar weer iets eerder begonnen met cutten/trainen 🥴
Nope ... bos.Knap. Er is niet echt minder gevallen, het is vooral droger door de zon. Maar daar merk je in het bos amper wat van.
Of doel je op heide?
En mijn hond 🐶 steek je gewoon de gek aan met zijnAhw fijn om te lezen van die kleur. Hopelijk is hij weer snel de oude!
Hahahaha! 😋 Wel lief!
Nee joh, ben gewoon blij voor je dat je eigenlijk Al Jazeera en Memri tv kan ontvangen!En mijn hond 🐶 steek je gewoon de gek aan met zijnkappie![]()

Dat ding is zo groot. Ik denk dat als ET naar huis wil bellen, hij het ook wel oppiktEn mijn hond 🐶 steek je gewoon de gek aan met zijnkappie![]()
Ja lullig weer dit. 😔Nee joh, ben gewoon blij voor je dat je eigenlijk Al Jazeera en Memri tv kan ontvangen!![]()
Moet je tikken?Dat ding is zo groot. In denk dat als ET naar huis wil bellen, hij het ook wel oppikt
Schattig

die zie ik ook wel eens langs de weg als "blikvanger"En mijn hond 🐶 steek je gewoon de gek aan met zijnkappie![]()

Ik zie dat de buurt zich ook al zorgen maaktEn mijn hond 🐶 steek je gewoon de gek aan met zijnkappie![]()
Ooo gremmy heeft het weer op dr heupen. Nog even doorgaan
Deze is wel minder grappig maar daar ben jij spekkoper in.die zie ik ook wel eens langs de weg als "blikvanger"![]()