- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Scheelt, duurt vast niet lang meer voordat je zelf weer kinds wordtDaar heb ik altijd last van, vind jullie allemaal kinderen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Scheelt, duurt vast niet lang meer voordat je zelf weer kinds wordtDaar heb ik altijd last van, vind jullie allemaal kinderen.

Ben nog steeds de sterkste man in mijn gym waar alleen maar beesten trainen, gaat nog wel even duren hoor! Hoewel trainen in mijn garage wel behoorlijk eenzaam is.Scheelt, duurt vast niet lang meer voordat je zelf weer kinds wordt![]()
Ach ja ik ken het, alleen in mijn geval in de schuur. Soms wel gezellig om gespot te worden door een spin maar toch.Ben nog steeds de sterkste man in mijn gym waar alleen maar beesten trainen, gaat nog wel even duren hoor! Hoewel trainen in mijn garage wel behoorlijk eenzaam is.
Hahahaha held!Ben nog steeds de sterkste man in mijn gym waar alleen maar beesten trainen, gaat nog wel even duren hoor! Hoewel trainen in mijn garage wel behoorlijk eenzaam is.
In de Basic Fit om de hoek ben ik ook verreweg de sterkste, maar daar ben ik minder trots op.
Jij doet me wel een beetje aan spiderman denken.Ach ja ik ken het, alleen in mijn geval in de schuur. Soms wel gezellig om gespot te worden door een spin maar toch.
Enig verschil is dat het witte substantsie niet uit mijn pak komt.
Uit je neus?Enig verschil is dat het witte substantsie niet uit mijn pak komt.
ja......, jezus jongens die had ik gemist, sorryDat was voor mij ook de druppel met die gozer.
Die staat vanaf heden op negeer.
Er zijn grenzen.
Jij twist dus wel over smaak? Verdikkie (sorrie mod, ik mag niet schelden. Maar Idonic Runcker gaat wel erg ver). Potjandosie.Dat was voor mij ook de druppel met die gozer.
Die staat vanaf heden op negeer.
Er zijn grenzen.
En je had vrijgenomen?Laatste keer dat ik iets ga doen tijdens mijn dienst voor een ander.
Zondag 10 uur afgesproken. Ik ben op locatie komt z’n zus rond 10 bij hem plus ze komen lopend hierheen 😖
Je eigen planning aanpassen voor een ander doe je inderdaad maar een paar keer en dan leer je het wel.Laatste keer dat ik iets ga doen tijdens mijn dienst voor een ander.
Zondag 10 uur afgesproken. Ik ben op locatie komt z’n zus rond 10 bij hem plus ze komen lopend hierheen 😖
Nee ik heb middag. Maar zaterdagavond hou je dr een beetje rekening mee. En ze komen met kinderen dus dat loopt ook altijd uit.
Normaal doe ik dit ook nooit maar dacht stel je niet zo aan. Maar goed nu weet ik weer waarom ik dit nooit doeJe eigen planning aanpassen voor een ander doe je inderdaad maar een paar keer en dan leer je het wel.
Waar is dat? Mooie paarse heide, lijkt Breda wel.
Emmermeer in Emmen 🤞
Sinds wanneer hebben ze hunebedden in Breda? 😜
Een beetje lifter met een stevig postuur ("dik" op eigen risico) draagt ze zo op zijn rug mee.Sinds wanneer hebben ze hunebedden in Breda? 😜
Wel mooi nu, de heide inderdaad!