- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Dat was mijn coronabuitengym.Sinds wanneer hebben ze hunebedden in Breda? 😜
Wel mooi nu, de heide inderdaad!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was mijn coronabuitengym.Sinds wanneer hebben ze hunebedden in Breda? 😜
Wel mooi nu, de heide inderdaad!
Of eens een keer succesvol te tradenBelastingaanslag binnen. Moet ik meer geld bijbetalen dan ik op m'n rekening heb staan. Tijd om weg te gaan uit dit land.

Met al m'n tradinggeld heb ik je zusje betaald.

Ik ben echt zo blij dat ik alleen maar kippen heb

Dit kunnen we dus kwalificeren als een militaire aanslag?Belastingaanslag binnen. Moet ik meer geld bijbetalen dan ik op m'n rekening heb staan. Tijd om weg te gaan uit dit land.
Dit kunnen we dus kwalificeren als een militaire aanslag?![]()
Ww3

Das meestal een teken dat er teveel op je rekening staatBelastingaanslag binnen. Moet ik meer geld bijbetalen dan ik op m'n rekening heb staan. Tijd om weg te gaan uit dit land.

Lijkt mij vrij sterk, net genoeg voor m'n vaste lasten.Das meestal een teken dat er teveel op je rekening staat![]()

Dat is dat extra maandloon dat hij deze week ook nog ontving.Das meestal een teken dat er teveel op je rekening staat![]()
Hmm... dan moet ik toch eens kijken ofLijkt mij vrij sterk, net genoeg voor m'n vaste lasten.![]()

Lekker. Vind buiten sporten meestal leuker, alleen daar hebben ze geen barbells en sauna’s. Dus ik wissel het af. Cardio buiten, kracht binnen.
Vandaag extra geld gekregen van de baas wat zeur je nou..Lijkt mij vrij sterk, net genoeg voor m'n vaste lasten.![]()

Het is niet normaal warm vandaag in de keuken. f**k me. Bijna klaar gelukkig.
Buiten anders ook.Zweten als een otter vandaag in de sportschool inderdaad.
Ik krijg betaald met m'n eigen belastinggeld. Schiet niet op dit.Vandaag extra geld gekregen van de baas wat zeur je nou..![]()
ZZP er in eigen dienstIk krijg betaald met m'n eigen belastinggeld. Schiet niet op dit.

Dat wist je toch al toen je je aangifte had ingediend?Belastingaanslag binnen. Moet ik meer geld bijbetalen dan ik op m'n rekening heb staan. Tijd om weg te gaan uit dit land.