MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #138.821
Ik vraag me af of de Belastingdienst dat ook bij niet gereguleerde brokers kan zien. Daarnaast kan ik bij sommige exchanged maar 1 of 2 jaar terugkijken. Investeringen zet ik op m'n hardware wallet. Geen idee hoe ze dat gaan checken.

Ach, als zorgt dat je over een paar jaar in Dubai of Portugal zit, ben je van dat gezeik af.
Portugal is eu , belasting dienst plukt je daar gewoon op .

• #138.822
  • #138.823
Volgens mij valt traden niet onder Box 1.
Ligt eraan hoe 'actief' je trade.

Het is nog grijs gebied.

• #138.825
Ligt eraan hoe 'actief' je trade.

Het is nog grijs gebied.
De consensus was toch dat structureel winstgevend traden amper mogelijk is. En is dat wel mogelijk, dan hark je zoveel binnen dat wat belasting afdragen ook geen probleem zou moeten zijn.

• #138.827
Als je een bot gebruikt is t blijkbaar, volgens die website, wel box 1.
Gewoon af en toe wat verlies maken.

• #138.828
Belasting is diefstal.

Gewoon een gedeelte van je crypto op een paper wallet of ledger zetten. Dan kunnen ze ook niet spastisch gaan doen en er beslag op leggen want ze weten het niet.

En dan over 10 a 20 jaar als je big money bent emigreren.

• #138.829
Belasting is diefstal.

Gewoon een gedeelte van je crypto op een paper wallet of ledger zetten. Dan kunnen ze ook niet spastisch gaan doen en er beslag op leggen want ze weten het niet.

Als er iemand recht heeft om te zeiken ben ik het wel, ik betaal al jaren onterecht inkomstenbelasting, ik verricht er namelijk geen arbeid voor.

• #138.830
Belasting is diefstal.

Ik hoop het.

• #138.839
Dus? Het gaat er niet om dat je belasting ontloopt of niet traceerbaar bent, maar op een legale manier ontwijkt. Dit kan in Portugal de eerste 10 jaar.
Weet niet of het wettelijk zo zit , als dat zo is just do it!

• #138.840
Terug
Naar boven