Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #139.121
@Onit hoeveel is het verbruik trouwens?

• #139.122
Der is een nieuwe collega begonnen @PartyMarty , hij heeft nog veel te leren....

Geintje, eigen schuld, 2e keer in 10 jaar tijd dus geen drama, alleen 2 weken voor lul rijden....
20220927_151559.jpg

• #139.123
Der is een nieuwe collega begonnen @PartyMarty , hij heeft nog veel te leren....

Geintje, eigen schuld, 2e keer in 10 jaar tijd dus geen drama, alleen 2 weken voor lul rijden....
20220927_151559.jpg
Ik ga proberen dit jaar niet hetzelfde te doen als vorige keer op mijn 1ste zelfstandige werkdag. Toen had ik 4 auto's te pakken in 1 bocht in Rijswijk 🤣
Screenshot_2022-09-27-15-25-18-08_6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7.jpg

Screenshot_2022-09-27-15-25-24-89_6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7.jpg

Screenshot_2022-09-27-15-25-32-61_6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7.jpg

Screenshot_2022-09-27-15-25-47-35_6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7.jpg

• #139.126
1e zelfstandige dag... dan word je ook niet echt zekerder lijkt me🤣
Ik had het idee: de planning stuurt mij niet naar adressen waar ik niet kan komen.
1e dag bakwagen, net m'n rijbewijs, hele dag binnenstad Den Haag.

Heb me drastisch klemgereden daar. Uiteindelijk na wat manoeuvreren van 2 auto's de halve zijkant eruit getrokken. Was minder.

Daarna weken lang zwaar onzeker rondgereden inderdaad. Was kut

• #139.127
Ik had het idee: de planning stuurt mij niet naar adressen waar ik niet kan komen.
1e dag bakwagen, net m'n rijbewijs, hele dag binnenstad Den Haag.

Heb me drastisch klemgereden daar. Uiteindelijk na wat manoeuvreren van 2 auto's de halve zijkant eruit getrokken. Was minder.

Daarna weken lang zwaar onzeker rondgereden inderdaad. Was kut
Zit bij ons een hele mooie functieknop op met: container niet bereikbaar/container niet aangeboden etc etc. Maak het jezelf niet te lastig. Maar je zal eerst een paar weken meerijden denk ik? Week of 2?

• #139.128
Dat is wel de verwachting. Zodra ik mijn toetsen gehaald heb (theorie en praktijk) mag ik pas alleen op pad. Moet aan m'n leidinggevende laten zien op het terrein dat ik alles begrijp rondom veiligheid en dergelijke en dan kan ik alleen op pad.

Portaal en haakarm/combi

• #139.129
Inmiddels nog geen reactie ontvangen. Dus een mail opgesteld met daarin het verzoek dat ik binnen 14 dagen de terugbetaling ontvang.

Krijg geen reactie via Insta ook meer. Waarschijnlijk heeft hij de reacties uitgeschakeld. Heb wat gegevens kunnen achterhalen, dus vanmiddag bel ik even naar zijn nummer.

Iemand die toevallig in de buurt van Heereveen woont? Daar is de winkel gevestigd.
Je eigen gelinkte post klopt niet, je hebt 14 dagen bedenktijd vanaf het moment van ontvangst.

Zie de site consuwijzer in het gedeelte over online aankopen.
Product
Uw bedenktijd eindigt 14 dagen na de dag waarop uw product is geleverd (bij meer producten in 1 bestelling rekent u vanaf de dag na levering van het laatste product of onderdeel).
Voorbeeld: U koopt online een laptop deze wordt 1 juni bij u thuis afgeleverd. Bedenktijd: tot en met 15 juni.
Het is wel belangrijk dat je het bij een bedrijf en niet bij een particulier hebt gekocht.

Zie ook: https://www.consuwijzer.nl/kan-ik-v...-ik-ergens-aan-vast/wanneer-heb-ik-bedenktijd

• #139.130
Je eigen gelinkte post klopt niet, je hebt 14 dagen bedenktijd vanaf het moment van ontvangst.

Zie de site consuwijzer in het gedeelte over online aankopen.

Het is wel belangrijk dat je het bij een bedrijf en niet bij een particulier hebt gekocht.

Zie ook: https://www.consuwijzer.nl/kan-ik-v...-ik-ergens-aan-vast/wanneer-heb-ik-bedenktijd
Klopt. Na ontvangst. Staat ook in de algemene voorwaarden van desbetreffende webshop/winkel. Dus daar ben ik ruim binnen. Ik sta dan ook in mijn recht.

Nu nog achterhalen hoe ik het geld terugkrijg. Heb inmiddels wel een reactie ontvangen via het persoonlijke Instagram account. Wordt aangegeven dat ik te laat met retorneren was... :emo:

• #139.131
Klopt. Na ontvangst. Staat ook in de algemene voorwaarden van desbetreffende webshop/winkel. Dus daar ben ik ruim binnen. Ik sta dan ook in mijn recht.

Nu nog achterhalen hoe ik het geld terugkrijg. Heb inmiddels wel een reactie ontvangen via het persoonlijke Instagram account. Wordt aangegeven dat ik te laat met retorneren was... :emo:
Gewoon even de naam van de winkel noemen. ;)

• #139.132
Al had in de algemene voorwaarden iets anders gestaan, die twee weken is een minimum.
In je recht staan en je recht krijgen is zeker niet hetzelfde.

Op basis van een screenshot en/of foto van ontvangstdatum en verzenddatum kan je toch laten zien dat je binnen 2 weken was?

Voor de rest wat @Bullshark allemaal al zei, eventuele voorbeeldbrieven op de site die ik al noemde.

Als hij moeilijk blijft doen een klacht indienen en/of op beschaafde manier stampij maken op Social Meth.

• #139.133
Precies wat ik dacht. Smerige boef.
Gewoon even de naam van de winkel noemen. ;)

Be Gentle, van Mezdi inderdaad.

Al had in de algemene voorwaarden iets anders gestaan, die twee weken is een minimum.

In je recht staan en je recht krijgen is zeker niet hetzelfde.

Op basis van een screenshot en/of foto van ontvangstdatum en verzenddatum kan je toch laten zien dat je binnen 2 weken was?

Voor de rest wat @Bullshark allemaal al zei, eventuele voorbeeldbrieven op de site die ik al noemde.

Als hij moeilijk blijft doen een klacht indienen en/of op beschaafde manier stampij maken op Social Meth.

Heb bewijs van wanneer de pakketen door mij ontvangen zijn. En heb bewijs van wanneer de pakketten retour ontvangen zijn + dat heeft hij zelf aan mij bevestigd.

• #139.137
  • #139.138
Pakketje van Myprotein is truggestuurd door het PostaNaL pickuppoint. Ik kreeg wel een berichtje dat ik het kon ophalen. Kwam daar dus voor lucht (wel gelukkig weer bijgedragen aan global warming).

Anyway, dus ik MyProtein een berichtje sturen of ze het opnieuw willen sturen.

Nee kan niet.

Ok, doe dan maar geld terug.

Nee kan niet want we hebben niks retour ontvangen.

Ehhh

Screenshot_20220927-195150_PostNL.jpg

PostaNaL tracking service

Screenshot_20220927-195237_Chrome.jpg

tracking via MyProteins eigen website

Dus net deze screenshots maar gestuurd.

• #139.139
Net als je denkt er kan effe niets meer bij.... berichtje dat de zus van oma (de laatste van hun generatie) is overleden....
Beter voor haar... ze heeft al 4x in een half jaar op sterven gelegen, was 93 en mankeerde vsn alles. Donderdag knapte ze op, en nu is ze weg...
Je verwacht t... maar toch komt t hard binnen... :(

• #139.140
Net als je denkt er kan effe niets meer bij.... berichtje dat de zus van oma (de laatste van hun generatie) is overleden....
Beter voor haar... ze heeft al 4x in een half jaar op sterven gelegen, was 93 en mankeerde vsn alles. Donderdag knapte ze op, en nu is ze weg...
Je verwacht t... maar toch komt t hard binnen... :(
Heftig :(. Gecondoleerd.

Terug
Naar boven