XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #139.141
Net als je denkt er kan effe niets meer bij.... berichtje dat de zus van oma (de laatste van hun generatie) is overleden....
Beter voor haar... ze heeft al 4x in een half jaar op sterven gelegen, was 93 en mankeerde vsn alles. Donderdag knapte ze op, en nu is ze weg...
Je verwacht t... maar toch komt t hard binnen... :(
Gecondoleerd. ❤️

• #139.142
Net als je denkt er kan effe niets meer bij.... berichtje dat de zus van oma (de laatste van hun generatie) is overleden....
Beter voor haar... ze heeft al 4x in een half jaar op sterven gelegen, was 93 en mankeerde vsn alles. Donderdag knapte ze op, en nu is ze weg...
Gecondoleerd Marina

• #139.146
Gecondoleerd

• #139.147
Awww, veel sterkte met jullie verlies :heart:

• #139.148
Screenshot_20220927-170344_Gallery.jpg

Game over ☠
Voel me genoodzaakt op de dosis te uppen om mn mannelijkheid te compenseren.

• #139.150
Vader en ooms --- met 25 jaar kaal
Broertje --- 30 jaar en al flink kalend.

Ik-- halve leven drugs en 34 en begint nu pas.

Ive got the winning ticket😝

• #139.153
Pakketje van Myprotein is truggestuurd door het PostaNaL pickuppoint. Ik kreeg wel een berichtje dat ik het kon ophalen. Kwam daar dus voor lucht (wel gelukkig weer bijgedragen aan global warming).

Anyway, dus ik MyProtein een berichtje sturen of ze het opnieuw willen sturen.

Nee kan niet.

Ok, doe dan maar geld terug.

Nee kan niet want we hebben niks retour ontvangen.

Ehhh

PostaNaL tracking service

tracking via MyProteins eigen website

Dus net deze screenshots maar gestuurd.
Oogt een beetje als een gekke T&T, normaal gesproken wordt de bestelling direct geweigerd bij een PUP als het bijvoorbeeld beschadigd is. Gekke vraag; maar was het de bedoeling dat het pakket naar het punt ging of een thuisbezorging? Het komt geregeld voor dat mensen het adres van het PostNL punt opgeven als 'thuisadres' zodat het daar heen gaat, maar dat mogen/willen ze niet accepteren. Omdat het pakket wel eerst ingescand is door de PUP en vervolgens wel weer geweigerd lijkt, is er daar iets niet goed gegaan. Lijkt er wel op dat het pakket nog in retourzending is, welke sowieso veel minder prioriteit hebben dan 'normale' zendingen. Kan soms 7 tot 14 dagen duren voordat het dan daadwerkelijk bij de verzendende partij retour is als zijnde geweigerd pakket.

TLDR; Is zo te zien nog onderweg, zal met een paar dagen wel bij MyProtein aankomen en (als ze het 'normaal' verwerken) automatisch een refund krijgen. Althans; dat is wat 'normaal' gebeurt.

• #139.154
Gecondoleerd

• #139.155
Pakketje van Myprotein is truggestuurd door het PostaNaL pickuppoint. Ik kreeg wel een berichtje dat ik het kon ophalen. Kwam daar dus voor lucht (wel gelukkig weer bijgedragen aan global warming).

Anyway, dus ik MyProtein een berichtje sturen of ze het opnieuw willen sturen.

Nee kan niet.

Ok, doe dan maar geld terug.

Nee kan niet want we hebben niks retour ontvangen.

Ehhh

Screenshot_20220927-195150_PostNL.jpg

PostaNaL tracking service

tracking via MyProteins eigen website

Dus net deze screenshots maar gestuurd.
Je krijgt je geld terug als zij het retour hebben ontvangen

• #139.156
Sad News babe :heart:
Klinkt misschien raar zo, maar je moet zo denken dat ze nu ook niet hoeft te lijden aan haar mankementen, en 93 is een respectabele leeftijd.

• #139.157
Als ik binnen 14 dagen het geld niet retour ontvang, dan kan ik een incassozaak aanmaken via het werk.

Hopelijk brengt dat schot in de zaak. Kan het geld goed gebruiken voor m'n eerste kuur!!!!

• #139.159
Kan het geld goed gebruiken voor m'n eerste kuur!!!!
Gewoon een hoop uitspraken doen die mensen raar vinden. Paar keer wat emotioneel op en neer jojo-en en mensen bieden vanzelf aan om wat vials Tren voor je fixen omdat ze graag toeschouwer willen zijn van het schouwspel :D
Modern Problems Reaction GIF by MOODMAN

• #139.160
Terug
Naar boven