XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #139.521
Gelukkig reis ik maar eenmalig met de trein, was even vergeten hoe het is wanneer iemand achter je zit tegen je stoel zit te boksen alsof het een bokszak is. Had niet om een rugmassage gevraagd.

• #139.522
Bij Lidl, stuurde mijn dochter door
Image2.jpg

Bij de Lidl hebben ze in de diepvries kilozakken kipfilets voor 7,50 euro dacht ik
:rolleyes:

• #139.524
Bij Lidl, stuurde mijn dochter door
Image2.jpg
Mn hond krijgt betere kwaliteit vlees als dit. Snap de prijzenproblematiek maar ik betaal graag 16/18 euro per kilo voor ECHTE kwaliteit kip. Iedereen is alles aan het kruiden en sausjes x12 maar dat snap ik wel dat het nodig is met dit soort kwaliteit eten. Geen aanval oid hoor maar vind het nogal dubbel dat iedereen investeert in een volle sauzenkast en kruidenkast en allerhande toevoegingen en elke maand 100en euros naar XXL maar niks weg wil leggen voor wat kwaliteits eten😑

• #139.525
Gelukkig reis ik maar eenmalig met de trein, was even vergeten hoe het is wanneer iemand achter je zit tegen je stoel zit te boksen alsof het een bokszak is. Had niet om een rugmassage gevraagd.
Ben je zo klein in het echt dan? Had wel verwacht dat jij een imponerend fysiek had waardoor mensen het wel uit hun hoofd laten om jouw stoel te gebruiken als bokszak :p

• #139.526
Mn hond krijgt betere kwaliteit vlees als dit. Snap de prijzenproblematiek maar ik betaal graag 16/18 euro per kilo voor ECHTE kwaliteit kip. Iedereen is alles aan het kruiden en sausjes x12 maar dat snap ik wel dat het nodig is met dit soort kwaliteit eten. Geen aanval oid hoor maar vind het nogal dubbel dat iedereen investeert in een volle sauzenkast en kruidenkast en allerhande toevoegingen en elke maand 100en euros naar XXL maar niks weg wil leggen voor wat kwaliteits eten😑
Waar baseer jij op dat jou kip van betere kwaliteit is? Vind je het smakelijker?

• #139.528
Help me even, wat is er beter aan die kip die jij koopt?

Nevermind, is al gevraagd. Heel overtuigend antwoord ook. Ontzettend

• #139.529
Smaak, structuur en als ik een kilo erin gooi. Komt er hetzelfde uit de pan.

Ook doe ik het voor een betere wereld. Ik denk namelijk niet alleen aan mn portomonnee😉

Nu krijg ik wss alle plofkippenvoorstanders over me heen maar dat neem ik voor lief.

• #139.530

Nevermind, is al gevraagd. Heel overtuigend antwoord ook. Ontzettend
Altijd dezelfde antwoorden van de mensen die deze troep eten, begint aardig voorspelbaar te worden. Iedereen weet dat het inferieur is maar mensen verdedigen het omdat ze het zelf eten, niet omdat het goede kwaliteit is.

Moet je nagaan dat je raar aangekeken word omdat je graag goed en eerlijk eet, typisch

• #139.532
Ik baseer het op vochtgehalte, structuur, smaak en een goed geweten.
Als ik zo een goedkoop stuk eet, laat ik het liggen . Duidelijk verschil
Geen idee hoe jij het vochtgehalte kan bepalen, en plofkip is zo jong en snel gegroeid dat er amper verschil in smaak en structuur is.

Luxe franse biologische kip heeft wel smaak, maar die filets zijn een stuk duurder dan €18/kg.

• #139.533
bij de poelier op de markt, de gunfactor is ook hoger dan bij die multinationals als AH, Jumbo (met duistere praktijken) you name it!!

• #139.534
Geen idee hoe jij het vochtgehalte kan bepalen, en plofkip is zo jong en snel gegroeid dat er amper verschil in smaak en structuur is.

Luxe franse biologische kip heeft wel smaak, maar die filets zijn een stuk duurder dan €18/kg.
Label rouge bedoel jij? Die heb ik idd vaak.

• #139.535
Smaak, structuur en als ik een kilo erin gooi. Komt er hetzelfde uit de pan.

Ook doe ik het voor een betere wereld. Ik denk namelijk niet alleen aan mn portomonnee😉

Nu krijg ik wss alle plofkippenvoorstanders over me heen maar dat neem ik voor lief.

Oh, vertel? Wat is er dan beter aan de structuur? Een kip die langzaam groeit en meer beweegt staat niet bekend om z'n malsheid. Het is niet dat andere kip halveert ofzo :o

• #139.537
Altijd dezelfde antwoorden van de mensen die deze troep eten, begint aardig voorspelbaar te worden. Iedereen weet dat het inferieur is maar mensen verdedigen het omdat ze het zelf eten, niet omdat het goede kwaliteit is.

Moet je nagaan dat je raar aangekeken word omdat je graag goed en eerlijk eet, typisch
Nee, dat is meer omdat je gelijk zo fel reageert

• #139.538
Oh, vertel? Wat is er dan beter aan de structuur? Een kip die langzaam groeit en meer beweegt staat niet bekend om z'n malsheid. Het is niet dat andere kip halveert ofzo :o
dan heb jij verkeerde bronnen gelezen. Die shit valt al bijna uit elkaar bij het snijden...
Maar be my guest, koop jullie plofkippen en smeer em vol met sauzen om het eetbaar te maken. Mij maakt het niet uit , je hoeft je niet aangevallen/aangesproken te voelen. Ik eet die shit iig niet

• #139.540
Nee dat is een andere kip. Locaal biologisch.

Label rouge haal ik weleens een filetje of 2, die zijn ook maar per 2 of 3 verpakt. Maar daar kan ik niet mn hele dieet mee maken, dat zou wel aardig in de kosten lopen want eet ook biologische eieren, rundergehakt en allerlei andere dingen. Doe bijna 200 euro booschappen per week tegenwoordig 😅

Terug
Naar boven