Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #139.543
Nee dat is een andere kip. Locaal biologisch.

Label rouge haal ik weleens een filetje of 2, die zijn ook maar per 2 of 3 verpakt. Maar daar kan ik niet mn hele dieet mee maken, dat zou wel aardig in de kosten lopen want eet ook biologische eieren, rundergehakt en allerlei andere dingen. Doe bijna 200 euro booschappen per week tegenwoordig 😅
Alleen bij dat soort kip proef ik verschil.

• #139.544
Alleen bij dat soort kip proef ik verschil.
Bij mijn locale boer ook hoor, maar die ligt dat ook nergens in de winkel behalve de streekwinkel en locale slager anders had ik hem aan kunnen bevelen.

Ik investeer graag in goed en eerlijk eten en nee ik kijk niet enkel naar labeltjes, doe echt wel mn research eer ik iets koop.

• #139.545
16/17€ voor een kg kip kunnen 9vd10 mensen simpelweg niet betalen, vandaar dat men vaak goedkopere alternatieven pakken en hoe dat geproduceerd word maakt men dan niets uit zolang ze maar wat te eten hebben.

Qua boodschappen neig ik zelf ook 9 vd 10x naar huismerk, uitzonderingen daargelaten bij frisdranken etc.

• #139.546
16/17€ voor een kg kip kunnen 9vd10 mensen simpelweg niet betalen, vandaar dat men vaak goedkopere alternatieven pakken en hoe dat geproduceerd word maakt men dan niets uit zolang ze maar wat te eten hebben.

Qua boodschappen neig ik zelf ook 9 vd 10x naar huismerk, uitzonderingen daargelaten bij frisdranken etc.
Als een ongeschoolde arbeider met 2 kinderen het kan met torenhoge lasten elke maand, dan kan iedereen het, het is waar je prioriteiten liggen.

• #139.547
  • #139.551
  • #139.552
Mn hond krijgt betere kwaliteit vlees als dit. Snap de prijzenproblematiek maar ik betaal graag 16/18 euro per kilo voor ECHTE kwaliteit kip. Iedereen is alles aan het kruiden en sausjes x12 maar dat snap ik wel dat het nodig is met dit soort kwaliteit eten. Geen aanval oid hoor maar vind het nogal dubbel dat iedereen investeert in een volle sauzenkast en kruidenkast en allerhande toevoegingen en elke maand 100en euros naar XXL maar niks weg wil leggen voor wat kwaliteits eten😑
Ik gebruik geen sausen, dus ook geen liters

• #139.554
Saus = life

Ken nog wel een kortingscode! 🫡

• #139.555

Weeg de goedkope en de duurdere ook eens na bereiding. En ik heb liever dat wat ik eet ook een beetje een leven heeft gehad. Ik hou van dieren. En van vlees.

• #139.556
Weeg de goedkope en de duurdere ook eens na bereiding. En ik heb liever dat wat ik eet ook een beetje een leven heeft gehad. Ik hou van dieren. En van vlees.
Verliest idd 20%, maar weegt niet op tegen dure kip.

Heb het er persoonlijk gewoon niet voor over en geef me geld liever uit aan iets anders 🫡

• #139.557
  • #139.558
Hoeveel verliest de duurdere kip, en welke conclusie verbinden jullie daaraan?

Terug
Naar boven