- Waardering
- 20.637
- Lengte
- 1m65
Ja. En vervolgens weer janken om hoe een ander reageert. Zo is het cirkeltje weer rond. Kansloos dit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja. En vervolgens weer janken om hoe een ander reageert. Zo is het cirkeltje weer rond. Kansloos dit
Zo sta ik idd ook bekend🤷♂️🤣 net een wijf, bekend circeltje toevallig?😄
Alleen bij dat soort kip proef ik verschil.Nee dat is een andere kip. Locaal biologisch.
Label rouge haal ik weleens een filetje of 2, die zijn ook maar per 2 of 3 verpakt. Maar daar kan ik niet mn hele dieet mee maken, dat zou wel aardig in de kosten lopen want eet ook biologische eieren, rundergehakt en allerlei andere dingen. Doe bijna 200 euro booschappen per week tegenwoordig 😅
Bij mijn locale boer ook hoor, maar die ligt dat ook nergens in de winkel behalve de streekwinkel en locale slager anders had ik hem aan kunnen bevelen.
Als een ongeschoolde arbeider met 2 kinderen het kan met torenhoge lasten elke maand, dan kan iedereen het, het is waar je prioriteiten liggen.16/17€ voor een kg kip kunnen 9vd10 mensen simpelweg niet betalen, vandaar dat men vaak goedkopere alternatieven pakken en hoe dat geproduceerd word maakt men dan niets uit zolang ze maar wat te eten hebben.
Qua boodschappen neig ik zelf ook 9 vd 10x naar huismerk, uitzonderingen daargelaten bij frisdranken etc.
Precies, er is een verschil tussen niet kunnen en willen betalen.Als een ongeschoolde arbeider met 2 kinderen het kan met torenhoge lasten elke maand, dan kan iedereen het, het is waar je prioriteiten liggen.

Dat is eerlijk en kan ik waarderenPrecies, er is een verschil tussen niet kunnen en willen betalen.
Ik wil het niet![]()
Waar denk je dat hij inkoopt ?bij de poelier op de markt, de gunfactor is ook hoger dan bij die multinationals als AH, Jumbo (met duistere praktijken) you name it!!
Ik gebruik geen sausen, dus ook geen litersMn hond krijgt betere kwaliteit vlees als dit. Snap de prijzenproblematiek maar ik betaal graag 16/18 euro per kilo voor ECHTE kwaliteit kip. Iedereen is alles aan het kruiden en sausjes x12 maar dat snap ik wel dat het nodig is met dit soort kwaliteit eten. Geen aanval oid hoor maar vind het nogal dubbel dat iedereen investeert in een volle sauzenkast en kruidenkast en allerhande toevoegingen en elke maand 100en euros naar XXL maar niks weg wil leggen voor wat kwaliteits eten😑
denk je dat de Turk dat doet? Ik ga het hem niet vragen iig

Weeg de goedkope en de duurdere ook eens na bereiding. En ik heb liever dat wat ik eet ook een beetje een leven heeft gehad. Ik hou van dieren. En van vlees.16/17€ voor een kg kip kunnen 9vd10 mensen simpelweg niet betalen, vandaar dat men vaak goedkopere alternatieven pakken en hoe dat geproduceerd word maakt men dan niets uit zolang ze maar wat te eten hebben.
Qua boodschappen neig ik zelf ook 9 vd 10x naar huismerk, uitzonderingen daargelaten bij frisdranken etc.
Verliest idd 20%, maar weegt niet op tegen dure kip.Weeg de goedkope en de duurdere ook eens na bereiding. En ik heb liever dat wat ik eet ook een beetje een leven heeft gehad. Ik hou van dieren. En van vlees.
Saus om het behapbaar te maken toevallig?Verliest idd 20%, maar weegt niet op tegen dure kip.
Heb het er persoonlijk gewoon niet voor over en geef me geld liever uit aan iets anders 🫡
Dat jij teveel moeilijke vragen stelt over een simpel onderwerpHoeveel verliest de duurdere kip, en welke conclusie verbinden jullie daaraan?
Extra smaak, tegenwoordig zijn die zero sauzen zeer goed te doen, de meeste dan 🫡