XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Calm assertive energy. Remember, your dog's behaviour is a reflection of your own.

Lol, je weet dat je ze vanaf jongs af aan nooit moet troosten na knalgeluiden anders blijven ze bang?
Die van mij zijn ook niet echt bang. Schrikken doen ze allicht, doe ik zelf ook nog als het net naast mij gebeurd.

De kunst zit 'm gewoon in niet reageren. Als ik niet reageer is er niets aan de hand, dat voorbeeld volgen ze. Als ik nerveus ga lopen doen/troosten/vloeken/snel weglopen; dan geef ik mijn honden het signaal dat er iets ergs aan de hand is.

---------- Post toegevoegd Sat 31 Dec 2011 om 15:01 ----------

Calm assertive energy. Remember, your dog's behaviour is a reflection of your own.
Ceasar Milan :D

Goddank heb ik 2 best wel knalbestendige honden, zolang ik niet e schrikken ze wel maar herstellen ze ook snel. Maar dat aapje kom ik nog wel een keer tegen..

Mag je blij mee zijn. Mijne zijn 3 jaar oud en hun staart komt vandaag niet meer boven de kont uit.

Die van mij zijn ook niet echt bang. Schrikken doen ze allicht, doe ik zelf ook nog als het net naast mij gebeurd.

De kunst zit 'm gewoon in niet reageren. Als ik niet reageer is er niets aan de hand, dat voorbeeld volgen ze. Als ik nerveus ga lopen doen/troosten/vloeken/snel weglopen; dan geef ik mijn honden het signaal dat er iets ergs aan de hand is.

---------- Post toegevoegd Sat 31 Dec 2011 om 15:01 ----------

Ceasar Milan :D
dacht dat het over kinderen ging, totdat ik dit las..:p

Ik geef mijn hond een trap iedere keer dat hij bang is! Dat is geen alpha gedrag!!! :mad:

Laatst zei je nog dat je een vriendin hebt falert

Heb wel een vriendin maar als ik scoor ga ik heus niet zeggen ' nee sorry ik heb een vriendin . ' Ik ga uit in Nederland en woon in België dus komt ze toch nooit te weten. En er zijn veel probleempjes in de relatie waar ik me aan erger, maar doordat ze heel mooi is houd de relatie stand :)

Zo dat weet je nu ook weer <3
En als je nog steeds niet geloofd kijk dan even op m'n facebook, mijn naam/achternaam is hier ook al 15313 keer gevallen.

Dak van me schuur kapot geknald lol, oops gat erin.

Chest is zo massive dat ik m'n lul niet meer zie :(
not srs
zie m'n lul wel nog hoor

Haha mijn honden zijn wel beta hoor, maar m'n ma zit ze ook alleen maar te troosten.

Ze luistert niet naar mijn ceasar millan tips :mad:

nap00.jpg

laptop is volledig naar de zak en zal dus een nieuwe moeten kopen en weer een kleine 500 euro armer zijn:)

Ik zou je moeder wel doen, srs:o

Terug
Naar boven