Larssonn
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 449
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die van mij zijn ook niet echt bang. Schrikken doen ze allicht, doe ik zelf ook nog als het net naast mij gebeurd.Lol, je weet dat je ze vanaf jongs af aan nooit moet troosten na knalgeluiden anders blijven ze bang?
Ceasar MilanCalm assertive energy. Remember, your dog's behaviour is a reflection of your own.

Goddank heb ik 2 best wel knalbestendige honden, zolang ik niet e schrikken ze wel maar herstellen ze ook snel. Maar dat aapje kom ik nog wel een keer tegen..
dacht dat het over kinderen ging, totdat ik dit las..Die van mij zijn ook niet echt bang. Schrikken doen ze allicht, doe ik zelf ook nog als het net naast mij gebeurd.
De kunst zit 'm gewoon in niet reageren. Als ik niet reageer is er niets aan de hand, dat voorbeeld volgen ze. Als ik nerveus ga lopen doen/troosten/vloeken/snel weglopen; dan geef ik mijn honden het signaal dat er iets ergs aan de hand is.
---------- Post toegevoegd Sat 31 Dec 2011 om 15:01 ----------
Ceasar Milan![]()

Hoe kan dat beest nou Alpha gedrag vertonen als ie een beta baas heeft?
Ik geef mijn hond een trap iedere keer dat hij bang is! Dat is geen alpha gedrag!!!![]()
hoe kan dat beest nou alpha gedrag vertonen als ie een beta baas heeft?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Hoe kan dat beest nou Alpha gedrag vertonen als ie een beta baas heeft?
Hoe kan dat beest nou Alpha gedrag vertonen als ie een beta baas heeft?

Deed ik ook toen hij spontaan op de mat scheet. Heb me vriendin het laten opruimen, zoals het hoort.
aaahh, onder de stoel en al.. Tja, dit stimuleert inderdaad de angst. Ze geeft het signaal dat er iets mis is en dat ze beschutting moeten zoeken.Haha mijn honden zijn wel beta hoor, maar m'n ma zit ze ook alleen maar te troosten.
Ze luistert niet naar mijn ceasar millan tips
http://i42.tinypic.com/nap00.jpg