newinthegame
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
appelazijn en niet fappen, maar ik ben verslaafd aan bros dus heb 2 puistjes op me lip, voor de rest flawless huid
Electrisch scheerapparaat vandaag binnen gekomen, net geschoren. Weet niet of ik te hard gedrukt heb ofzo maar alles is rood, en het bloedt. Ben ik mooi klaar mee, als dit er morgen niet fatsoenlijk uitziet is m'n hele dag naar de h**r.

Kak, betekent dat dat je nóg vaker op dbb gaat zitten?

Kak, betekent dat dat je nóg vaker op dbb gaat zitten?![]()
24/24 nu, I know you like it!Waarom lachen? Echt ****ed up, ik weet niet hoe het er momenteel uitziet maar beter ziet het er morgen weer een beetje normaal uit. Wie wilt er een electrisch scheerapparaat kopen pas 1 keer gebruikt?Hahaha sorry moest even lachen
Maar daar ben je lekker mee. Zou je gezicht even goed insmeren met zalf ofzo
Electrisch scheerapparaat vandaag binnen gekomen, net geschoren. Weet niet of ik te hard gedrukt heb ofzo maar alles is rood, en het bloedt. Ben ik mooi klaar mee, als dit er morgen niet fatsoenlijk uitziet is m'n hele dag naar de h**r.
moet jeje maar lekker aan de regels houden
Know that feel, hoewel ik probleemloos 14u kan slapen indien nodigAl vanaf 08:00 wakker, kan iemand mij leren uitslapen?
Als je echt per se wil uitslapen, moet je echt wel vermoeid zijn, en teveel energiedrank/caffeïne en misschien(?) PWO's vermijden. Maar eigenlijk is slaap waste of time, hoe minder je nodig hebt hoe beter.Heb geen koffie of PWO aangeraakt, zaterdags altijd voor 09:00 wakker, hoelaat ik ook ga slapen.. Hopen dat ik het vanacht een beetje trek...Know that feel, hoewel ik probleemloos 14u kan slapen indien nodigAls je echt per se wil uitslapen, moet je echt wel vermoeid zijn, en teveel energiedrank/caffeïne en misschien(?) PWO's vermijden. Maar eigenlijk is slaap waste of time, hoe minder je nodig hebt hoe beter.