XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

bedenk me ook net dat het zowiezo al donker is waar we afspreken en bij mij thuis ook ( ben home alone vanaf 12uur)

heb normaal mischien 1 egt puisje per 2/3weken.. zou dat graag zo houden.. denk dat het gelukkig maar voor een paar dagen is nu dat ik zoveel heb..

Als je non stop aan de eiwitten zit krijg ik ook wel wat zooi, maar ziet niemand welke homo let nu op 2-3 kleine mini puistjes verstopt tussen me epic bruinness.

verschilt erg per persoon hea..
heb et 2e kerstdag samen met mischien 20-30vrienden van me gedaan.. ( naja verschilde wel mdma/ghb/speed) maar ben de enige die nu ff ****ed is

morgen biceps+triceps trainen met Yok3D
was gister binnen ( voor een tientje:D) hopen dat het goed werkt bij me

Electrisch scheerapparaat vandaag binnen gekomen, net geschoren. Weet niet of ik te hard gedrukt heb ofzo maar alles is rood, en het bloedt. Ben ik mooi klaar mee, als dit er morgen niet fatsoenlijk uitziet is m'n hele dag naar de h**r.

Electrisch scheerapparaat vandaag binnen gekomen, net geschoren. Weet niet of ik te hard gedrukt heb ofzo maar alles is rood, en het bloedt. Ben ik mooi klaar mee, als dit er morgen niet fatsoenlijk uitziet is m'n hele dag naar de h**r.

Hahaha sorry moest even lachen:roflol::roflol::roflol:

Maar daar ben je lekker mee. Zou je gezicht even goed insmeren met zalf ofzo

ik heb nog wel een lekker zalfje:sukkeltje:

opgepakt voor vuurwerk afsteken XD

Ontslagen :(

mijn ma is weer in slaap gevallen in de zetel, begint ze weer vreselijk irritant te snurken. :fuu:

Hahaha sorry moest even lachen:roflol::roflol::roflol:

Maar daar ben je lekker mee. Zou je gezicht even goed insmeren met zalf ofzo
Waarom lachen? Echt ****ed up, ik weet niet hoe het er momenteel uitziet maar beter ziet het er morgen weer een beetje normaal uit. Wie wilt er een electrisch scheerapparaat kopen pas 1 keer gebruikt?

Je huid moet ook wennen aan dat soort apparaten, ik heb ook altijd extreem rode en droge huid na het scheren, even flink hydraterende spul zalven en het is over.

Al vanaf 08:00 wakker, kan iemand mij leren uitslapen?

Al vanaf 08:00 wakker, kan iemand mij leren uitslapen?
Know that feel, hoewel ik probleemloos 14u kan slapen indien nodig :o Als je echt per se wil uitslapen, moet je echt wel vermoeid zijn, en teveel energiedrank/caffeïne en misschien(?) PWO's vermijden. Maar eigenlijk is slaap waste of time, hoe minder je nodig hebt hoe beter.

Know that feel, hoewel ik probleemloos 14u kan slapen indien nodig :o Als je echt per se wil uitslapen, moet je echt wel vermoeid zijn, en teveel energiedrank/caffeïne en misschien(?) PWO's vermijden. Maar eigenlijk is slaap waste of time, hoe minder je nodig hebt hoe beter.
Heb geen koffie of PWO aangeraakt, zaterdags altijd voor 09:00 wakker, hoelaat ik ook ga slapen.. Hopen dat ik het vanacht een beetje trek...???

Terug
Naar boven