XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

hopen dat het met een half uuurtje goed weer is..:O

Yok3D om 10.25 ingenomen en ik wil over een uurtje sporten:O

Al bijna 2 weken niet kunnen trainen door die k*t schouder :mad:
Volgende week maar weer eens langs de dokter...

half 5 thuis, half 8 wakker t*fus vuurwerkhomosssssss, nu ga ik lekker knallen vanuit me raampje lekker droog :trollface:

k*tvuurwerk, saai

wil nog slapen maar lukt echt niet met dat vuurwerk :(

afgelopen paar maanden een aantal kilo's gepakt. Sinds het begin van deze vakantie welgeteld 1 keer de sportschool bezocht en de snackbar en macdonalds het 10voud. Dat is ook ongeveer het enige voedsel wat ik laatste dagen binnen krijg en dus al paar kilo kwijtgeraakt, ik faal :(

Ziek op bed. Koorts. Alles afgezegd. FML

wtf is dit voor hekserij ! krijg dit steeds te zien als ik 90% van de topics hier open

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:fuu:

als je dan toch bezig bent fix er dan voor mij ook een :fa:

Klein rotjong dat vuurwerk net naast mijn honden mikt tijdens het uitlaten. :mad: :army:

Goddank heb ik 2 best wel knalbestendige honden, zolang ik niet reageer schrikken ze wel maar herstellen ze ook snel. Maar dat aapje kom ik nog wel een keer tegen..

Goddank heb ik 2 best wel knalbestendige honden, zolang ik niet reageer schrikken ze wel maar herstellen ze ook snel. Maar dat aapje kom ik nog wel een keer tegen..

Lol, je weet dat je ze vanaf jongs af aan nooit moet troosten na knalgeluiden anders blijven ze bang?

Terug
Naar boven