MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #139.961
Als iemand onnodig in het midden rijdt, en ik rijd helemaal rechts, ga ik er gewoon rechts langzaam naast rijden, Bert stare bij ze naar binnen en rijd dan door.
50cent-bert.gif
Ik wel, rechts is de 1e plek waar je rijdt. als er links zich een file vormt of een zondagsrijder rijdt ga ik rechts gewoon door. Ik ga dan echt niet afremmen om deze niet rechts in te halen.
Ja ik wou er nog bij editen dat ik rechts wel eens 'passeer' en een vuile blik geef :roflol: Ga niet trager rechts rijden met niemand voor mij omdat er in het middenvak een pipo 100 zit te rijden. Maar vind dat 'passeren' en 'inhalen/voorbij steken' nog twee verschillende dingetjes zijn (het wetboek kennelijk niet zie ik).

• #139.962
Als iemand onnodig in het midden rijdt, en ik rijd helemaal rechts, ga ik er gewoon rechts langzaam naast rijden, Bert stare bij ze naar binnen en rijd dan door.
50cent-bert.gif

Ik wel, rechts is de 1e plek waar je rijdt. als er links zich een file vormt of een zondagsrijder rijdt ga ik rechts gewoon door. Ik ga dan echt niet afremmen om deze niet rechts in te halen.
Phew. Ik was even bang dat ik de enige was die er rechts naast gaat rijden, keertje naar binnen staart, ze de blik van ultieme teleurstelling geef en dan voorbij blaas :p

• #139.965
Wat is het verschil dan? Je gaat toch in alle gevallen iemand voorbij? :P
Nou ja, ik stelde mij zo'n johnny voor die aan 150 per uur rechts gaat zitten inhalen en terug voor je in schiet. Niet rustig passeren (en op hetzelfde vak blijven rijden) omdat iemand veel trager rijdt links en jij geen zin hebt om mee te vertragen naar absurd trage snelheden. :roflol:

• #139.966
Phew. Ik was even bang dat ik de enige was die er rechts naast gaat rijden, keertje naar binnen staart, ze de blik van ultieme teleurstelling geef en dan voorbij blaas :p
Kijken ze wel terug dan? Die enkele keer dat ik geërgerd oogcontact zoek, kijken ze altijd stoïcijns naar voren 😬

• #139.968
  • #139.970
Kan toch gewoon bumperkleven ipv rechts inhalen?
Ook leuk. En dan als een doorgesnoven spast met je grootlicht gaan gooien :p

Kutte is dat sommige mensen dan break checken. Dus rechts voorbij gaan geniet dan mijn voorkeur.

• #139.971
Als er weer een Volvo, met rijangst, 75kmh op de middelste baan rijdt dan moet je soms wat hè:p
Mij zul je niet zo veel rechts zien rijden... en die volvo is snel genoeg om >90% van de andere auto's op de weg snel achter zich te laten.

Waar rijd jij eigenlijk in dan?

• #139.973
Bmw 1, alhoewel ik de laatste tijd vaker de citybug van m'n vriendin pak.

B1 is perfecte auto om lekker mee te honken, middelvingeren en rechts inhalen.
t*ring... houd je dan even gauw je muil over mijn xc40 man... je hebt zeker ook nog 115 pk de 116i met 109pk of wat? :trollface:

• #139.974
t*ring... houd je dan even gauw je muil over mijn xc40 man... je hebt zeker ook nog 115 pk of wat? :trollface:
Haha, de ene is perfect voor aso gedrag. De jouwe perfect om een proces verbaal te pakken voor onnodig links rijden onder de snelheid. Dan liever de aso bak :D

• #139.976
Maarja, mensen met een Tesla lijken hetzelfde probleem vaak te hebben. Bochten alsof het vrachtwagens zijn. Super traag rijden.

Tijdje terug keer rondje in zo'n ding gereden, hoeft maar te kijken naar dat gaspedaal en je rijdt 140.

Idem voor die Volvo's.

• #139.977
Tegenwoordig hebben veel moderne autos een dashcam en indien je een “break check” wilt doen en het gaat mis riskeer je “poging tot doodslag”.

• #139.978
Tegenwoordig hebben veel moderne autos een dashcam en indien je een “break check” wilt doen en het gaat mis riskeer je “poging tot doodslag”.
Mensen die een "break check" doen zouden geen rijbewijs meer moeten hebben.

Als iemand het doet om een punt te maken, een ander voor vermeend onrecht terug te pakken of zijn of haar gekrenkte ego te troosten hoop ik dat je daarvoor keihard gestraft wordt.

• #139.979
Terug
Naar boven