The Barbarian
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.950
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 9%
Extra proteïne 😜
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Extra proteïne 😜
eieren ook 💪
Als deze chauffeur de dag begint bij de slacht,Begin de dag bij het slachthuis. Begin de dag in de stank.
Want wie slacht vocht heeft in z'n schoenen, die kotst de hele dag![]()
Gewoon je poten op het dashboard.Begin de dag bij het slachthuis. Begin de dag in de stank.
Want wie slacht vocht heeft in z'n schoenen, die kotst de hele dag![]()
Hoezo? Een tikje op de rem om te laten zien dat het nergens op slaat is toch niks mis mee.Mensen die een "break check" doen zouden geen rijbewijs meer moeten hebben.
Als iemand het doet om een punt te maken, een ander voor vermeend onrecht terug te pakken of zijn of haar gekrenkte ego te troosten hoop ik dat je daarvoor keihard gestraft wordt.
Helaas, vandaag zelf rondjes rijden

Als het onnodig is voor je eigen rijden dan creëer je daarmee onnodig gevaar, maar dat is geen 'break check'. Het is wel een belabberde manier van communiceren tegen iemand die je verwijt een slechte bestuurder te zijn.Hoezo? Een tikje op de rem om te laten zien dat het nergens op slaat is toch niks mis mee.
Dit komt dichter bij de definitie:
Gisteren even pindakaas en hagelslag gehaald.Vanochtend vroeg bij Appie:
DZH magere kwark van 1.49 naar 1.69 (13% duurder)
Havermout van 0,69 naar 0,79 (14% duurder)
Het houdt niet op. Niet vanzelf...
Gisteren even pindakaas en hagelslag gehaald.
Pindakaas 350 gram voor 3 euro
Hagelslag 390 (10 gram minder dan eerst) voor 3 euro.
Binnenkort maar eens bij de aldi gaan kijken of die versie ook te eten is.
Al zie ik nu dat de pindakaas daar ook al 2,49 kost.
De hagelslag is wel een stuk goedkoper, 600 gram voor 2,39
Zijn wel dingen waarvan je een voorraad kan inslaan als het in de aanbieding isGisteren even pindakaas en hagelslag gehaald.
Soms vraag ik me wel eens af of er nog wel sprake is van gezonde concurrentie. Het is me meerdere malen opgevallen dat als AH de prijs van een eigen merk product verhoogt, dat Jumbo dan direct volgt met dezelfde verhoging op hun eigen vergelijkbare eigen merk product.Gisteren even pindakaas en hagelslag gehaald.
Marges is de supermarkt zijn veelal niet zo hoog en ze houden elkaar scherp in de gaten.Soms vraag ik me wel eens af of er nog wel sprake is van gezonde concurrentie. Het is me meerdere malen opgevallen dat als AH de prijs van een eigen merk product verhoogt, dat Jumbo dan direct volgt met dezelfde verhoging op hun eigen vergelijkbare eigen merk product.
een volle dagtaak, sherlock
Krijg eerder de indruk dat de marges juist erg hoog zijn, gezien de prijzen in bv. Turkse winkels.Marges is de supermarkt zijn veelal niet zo hoog en ze houden elkaar scherp in de gaten.
Wat voor grote verschillen verwacht je van een product met min of meer dezelfde grondstoffen dat voor een scherpe prijs moet worden aangeboden en men veelal niet duurder wil zijn dan de AH?
Verkopen die huismerk hagelslag?Krijg eerder de indruk dat de marges juist erg hoog zijn, gezien de prijzen in bv. Turkse winkels.
In de AH, kippendij €14 per kg.Krijg eerder de indruk dat de marges juist erg hoog zijn, gezien de prijzen in bv. Turkse winkels.

.