- Waardering
- 27.813
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Dat je je benen normaal neerzet en niet op dashboard !
Op een parking is wat anders, maar niet tijdens het rijden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat je je benen normaal neerzet en niet op dashboard !
Hahaha. Wij werken heel vaak met bijrijders. Genoeg er tussen zitten die de hele dag hun poten op het dashboard hebben of gaan liggen pitten tussen adressen inDat je je benen normaal neerzet en niet op dashboard !

Wat een ander doet moet ie zelf weten. Ik zou dit als chauffeur al niet accepteren.Hahaha. Wij werken heel vaak met bijrijders. Genoeg er tussen zitten die de hele dag hun poten op het dashboard hebben of gaan liggen pitten tussen adressen in![]()
Ik accepteer het alleen niet in auto's die er schoon uit zien. Is het een smerige auto vind ik het, zolang ik m'n spiegels fatsoenlijk kan zien, totaal geen probleemWat een ander doet moet ie zelf weten. Ik zou dit als chauffeur al niet accepteren.

Het gaat om de veiligheid, niet of het smerig gevonden kan wordenIk accepteer het alleen niet in auto's die er schoon uit zien. Is het een smerige auto vind ik het, zolang ik m'n spiegels fatsoenlijk kan zien, totaal geen probleem![]()

Zo serieusHet gaat om de veiligheid, niet of het smerig gevonden kan worden![]()
Dus jij haalt nooit rechts in, pakt iffy oranje of rijdt een tikkie te hard?Rechts inhalen is wel geen klein foutje meer thoZo serieusDus jij haalt nooit rechts in, pakt iffy oranje of rijdt een tikkie te hard?

Als er weer een Volvo, met rijangst, 75kmh op de middelste baan rijdt dan moet je soms wat hè

@Sparks79 verklaar u nader?Als er weer een Volvo, met rijangst, 75kmh op de middelste baan rijdt dan moet je soms wat hè![]()
Haha, meestal zijn het campers als de zomer begint

Je zult wel heel erg moe zijn na zo'n dag hard werken.Als er weer een Volvo, met rijangst, 75kmh op de middelste baan rijdt dan moet je soms wat hè![]()
Mijn auto is dan ook iets sneller dan jullie LKWZo serieusDus jij haalt nooit rechts in, pakt iffy oranje of rijdt een tikkie te hard?

Bedankt voor deze lieve woorden. Maar nee, ook al zijn de dagen relatief lang en fysiek kom ik altijd fit thuisJe zult wel heel erg moe zijn na zo'n dag hard werken.

Je bedoelt dan als vrachtwagenchauffeur zijnde veronderstel ik. Iemand als vrachtwagen zijnde rechts 'passeren' aan de toegelaten snelheid vind ik ook nog wel wat anders idd.Als er weer een Volvo, met rijangst, 75kmh op de middelste baan rijdt dan moet je soms wat hè![]()
Wat vind je van personenauto's rechts inhalen die ver onder de toegestane snelheid rijden?Je bedoelt dan als vrachtwagenchauffeur zijnde veronderstel ik. Iemand als vrachtwagen zijnde rechts 'passeren' aan de toegelaten snelheid vind ik ook nog wel wat anders idd.

Zo'n middenvaksrijder steek je dan gewoon links voorbij, als dat niet gaat blijf ik er gewoon met ergenis achter rijden tot ie toch eens naar rechts gaat. Maar rechts inhalen (rechts voorbijsteken en terug naar links gaan) doe ik eigenlijk nooit.Wat vind je van personenauto's rechts inhalen die ver onder de toegestane snelheid rijden?![]()
Dus jij haalt ze niet rechts, claxonerend met een middelvinger omhoog in?Zo'n middenvaksrijder steek je dan gewoon links voorbij, als dat niet gaat blijf ik er gewoon met ergenis achter rijden tot ie toch eens naar rechts gaat. Maar rechts inhalen (rechts voorbijsteken en terug naar links gaan) doe ik eigenlijk nooit.
Als iemand onnodig in het midden rijdt, en ik rijd helemaal rechts, ga ik er gewoon rechts langzaam naast rijden, Bert stare bij ze naar binnen en rijd dan door.Zo'n middenvaksrijder steek je dan gewoon links voorbij, als dat niet gaat blijf ik er gewoon met ergenis achter rijden tot ie toch eens naar rechts gaat. Maar rechts inhalen (rechts voorbijsteken en terug naar links gaan) doe ik eigenlijk nooit.
Ik wel, rechts is de 1e plek waar je rijdt. als er links zich een file vormt of een zondagsrijder rijdt ga ik rechts gewoon door. Ik ga dan echt niet afremmen om deze niet rechts in te halen.Zo'n middenvaksrijder steek je dan gewoon links voorbij, als dat niet gaat blijf ik er gewoon met ergenis achter rijden tot ie toch eens naar rechts gaat. Maar rechts inhalen (rechts voorbijsteken en terug naar links gaan) doe ik eigenlijk nooit.
Tenzij je alvast kan voorsorteren is dat toch altijd luiheid of gebrek aan inzicht? 🤷🏼♀️Wat vind je van personenauto's rechts inhalen die ver onder de toegestane snelheid rijden?![]()