XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #140.104
Ik voel me niet ziek, ik ben alleen leeg.

Maar wel meerdere keren per jaar, al mijn hele leven lang. Misschien toch maar eens wat bouillon maken. ;)
Iets gaat er in iedergeval fout in je leefstijl gezien je vaker ziek bent als een ondervoed biafra kindje 😂

• #140.105
Kan je dat zo snel achter elkaar krijgen?

Ik heb gisteren wel zelfgemaakte roti van een collega op. :thinking:
Dat zou een oorzaak kunnen zijn. Niet goed handen wassen of vlees te lang buiten de koelkast. Of slechte haccp bij de slager/supermarkt.

Lastig om een bron vast te stellen. Hebben meerdere die roti gegeten? Hebben zij ook last? Indien ja heb je je antwoord.

• #140.107
Dat zou een oorzaak kunnen zijn. Niet goed handen wassen of vlees te lang buiten de koelkast. Of slechte haccp bij de slager/supermarkt.

Lastig om een bron vast te stellen. Hebben meerdere die roti gegeten? Hebben zij ook last? Indien ja heb je je antwoord.
Alleen wij tweeën, ik zal haar zo eens appen.

• #140.110
@Steks is vast zo'n collega die zich gelijk ziek meldt als je vraagt of hij zich wel goed voelt. Hij meldt zich sneller ziek dan dat jij 'wat zie je bleek' kan zeggen.
Die @Steks is ook niet dom. Hij smeert zich dan weer eerst ff flink in.
1669907110761.jpg

• #140.111
@Steks is vast zo'n collega die zich gelijk ziek meldt als je vraagt of hij zich wel goed voelt. Hij meldt zich sneller ziek dan dat jij 'wat zie je bleek' kan zeggen.
Als stekseflex voor mij werkte kreeg hij iedere dag een lepel levertraan en 1000ui vitamine c van me
is chronisch komt ie nooit meer vanaf, zit in z'n genen ofsow
bij honden noemen ze dat kapot gefokt :trollfacex:
Of het is gewoon een stadse jonge die ongezond patroon heeft .om de beste man inteelt te noemen gaat net te ver 😂 ook maar net :p

• #140.114
  • #140.115
Van die 70 IQ huisvrouwen die met droge ogen kunnen beweren dat 'Wolven niet thuishoren in Nederland' en 'Ze zijn te gevaarlijk en er is geen plek'

Bonuspunten voor 'wat nou als ze een kind bijten'

• #140.118
Van die 70 IQ huisvrouwen die met droge ogen kunnen beweren dat 'Wolven niet thuishoren in Nederland' en 'Ze zijn te gevaarlijk en er is geen plek'

Inheemse diersoort , het feit dat in 1868 de laatste is afgeschoten in Nederland is een verwaarloosbaar tijd bestek in het grote geheel. Wolf was volgens een vriendin van mijn vrouw niet welkom want roofdier .heb gevraagd of we nu alle snoeken uit alle sloten moeten gaan ruimen want roofdier😂

• #140.119

Het Oosten van Nederland belde, of de Randstad ff z'n romantische illusies over wolven wil loslaten.

• #140.120

Want wolven horen wel thuis in Nederland?
Een wolf in Nederland is als dat inmiddels dode nijlpaard in die betonnen bak in Artis.

We hebben al genoeg grijzen wolven in Nederland, en ook dat pakt niet lekker uit.

Terug
Naar boven