Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #140.121
Want wolven horen wel thuis in Nederland?
Een wolf in Nederland is als dat inmiddels dode nijlpaard in die betonnen bak in Artis.

We hebben al genoeg grijzen wolven in Nederland, en ook dat pakt niet lekker uit.
Zullen we dan ook maar alle loslopende huiskatten gaan afschieten ? Want die zijn verantwoordelijk voor het decimeren van het vogel bestand .Vind wel dat er een fonds opgesteld mag worden voor mensen die daad werkelijk schade van de wolf ondervinden .

• #140.123
Zullen we dan ook maar alle loslopende huiskatten gaan afschieten ? Want die zijn verantwoordelijk voor het decimeren van het vogel bestand .Vind wel dat er een fonds opgesteld mag worden voor mensen die daad werkelijk schade van de wolf ondervinden .
Een roedel wolven van 2 tot 10 dieren heeft een groot leefgebied van circa 250 vierkante kilometer. Daarbuiten leven rondzwervende jongvolwassen wolven in nog lagere dichtheden. Bovendien hebben ze een goede schutkleur en een natuurlijke angst voor mensen.
Screenshot_20221201-185125_Chrome.jpg

Wie dieren respecteert stopt geen wolven in zo'n klein leefgebied.

Dat heeft niet eens te maken met huismoeders en kinderen die gepakt kunnen worden. Het leefgebied is gewoonweg veel en veel te klein.

• #140.124
Er worden serieuze voorstellen gedaan om huiskatten te verplichten buiten aan de lijn of in een afgesloten tuin of ren te hebben.

Het huiskatten argument wordt ook vaak gebruikt door voorstanders van terreur turbines, je bent in goed gezelschap...

• #140.125
Er worden serieuze voorstellen gedaan om huiskatten te verplichten buiten aan de lijn of in een afgesloten tuin of ren te hebben.

Het huiskatten argument wordt ook vaak gebruikt door voorstanders van terreur turbines, je bent in goed gezelschap...
Terreur turbines zijn een ander verhaal ,waar ik overigens geen voorstander van ben .Kortzichtig van je om mij bij die groep in te schalen.
Aanlijnen of het houden van katten in een ren valt gewoon niet te controleren en de Nederlander kennende zal ook niemand zich eraan houden ,dus dan stel ik voor dat we doen met de huiskat wat het volk in de achter hoek met de wolf wil afschieten die handel.
Ben zelf als jochie weleens wat kippen kwijtgeraakt aan Rein de 🦊 ,is kut maar zo is het nou eenmaal .

• #140.126
Terreur turbines zijn een ander verhaal ,waar ik overigens geen voorstander van ben .Kortzichtig van je om mij bij die groep in te schalen.
Aanlijnen of het houden van katten in een ren valt gewoon niet te controleren en de Nederlander kennende zal ook niemand zich eraan houden ,dus dan stel ik voor dat we doen met de huiskat wat het volk in de achter hoek met de wolf wil afschieten die handel.
Ben zelf als jochie weleens wat kippen kwijtgeraakt aan Rein de 🦊 ,is kut maar zo is het nou eenmaal .
Zullen we ook meteen maar alle lammetjes en koeien afschieten want die horen ook niet in de natuur.

• #140.127
Zullen we ook meteen maar alle lammetjes en koeien afschieten want die horen ook niet in de natuur.
Hmm?

Geschiedenis van de koe
De koe wordt in Nederland al eeuwen gehouden om ons van voedsel te voorzien. Koeien zijn ontstaan uit de oeros, die met een hoogte van twee meter veel groter was. Op den duur werden deze dieren getemd en de eerste koeien liepen naar verluidt rond 5000 voor Christus rond in Nederland.

• #140.131
Een oeros is geen koe, wel verweg familie. Dus nee de koeien van tegenwoordig horen niet in de Nederlandse natuur.
Mmkay, wat voor criterium hanteer jij dan qua tijdsspanne?
Paar decennia? Paar honderd jaar? Paar duizend jaar?

Kbedoel, die oerros leefde hier ook geen miljoenen jaren geleden.

• #140.134
Snap wat je bedoelt ,is de overheid al niet bezig met het inkrimpen van de veestapel?
Kan de bezwaren wel begrijpen overigens mbt wolf .Maar voor mij is het lastig om te zeggen dat de wolf niks te zoeken heeft in Nederland.Breng zelf veel tijd door op het water en in de natuur ( dat kleine beetje ) wat we nog hebben en ik ervaar zelf de vooruitgang in bepaalde facetten ervan .Die vooruitgang is een logisch gevolg van milieu regels die al een aantal decennia intussen van kracht zijn .

• #140.136
Ik stel voor dat we Bill Gates vragen om onze huiskatten te laten vaccineren met een mRNA vaccin dat het DNA zo modificeerd dat de embryo's uit zullen groeien tot sabeltandtijgers.

Op naar een Nederland zoals het hoort te zijn.

• #140.137
Dat is het punt. Een wolf heeft een leefgebied dat velen malen groter is dan ons kleine beetje kan bieden.
Voorals lijken ze te gedijen en is een deel al zuidelijker gespot op zoek naar leefgebied , vooralsnog kwestie van aftasten.populatie beheer kan altijd nog

• #140.138
Ik stel voor dat we Bill Gates vragen om onze huiskatten te laten vaccineren met een mRNA vaccin dat het DNA zo modificeerd dat de embryo's uit zullen groeien tot sabeltandtijgers.

Op naar een Nederland zoals het hoort te zijn.
Vraag dan meteen of hij dat reptiel dat mijn schoonmoeder is ook meteen vaccineert 😂 Sorry voor de ongepaste grap ben geen fan van mijn schoon moeder 😛

• #140.139
Want wolven horen wel thuis in Nederland?
Een wolf in Nederland is als dat inmiddels dode nijlpaard in die betonnen bak in Artis.

We hebben al genoeg grijzen wolven in Nederland, en ook dat pakt niet lekker uit.

Ja, die horen hier zeker.

Screenshot_20221201-185125_Chrome.jpg

Wie dieren respecteert stopt geen wolven in zo'n klein leefgebied.

Dat heeft niet eens te maken met huismoeders en kinderen die gepakt kunnen worden. Het leefgebied is gewoonweg veel en veel te klein.

Dit is alleen maar een argument voor het vergoten van de natuurgebieden.

Een van de problemen in de natuurgebieden is overgens dat er geen roofdieren zijn.

Terug
Naar boven