- Waardering
- 27.821
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Steunen van de commercie
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Steunen van de commercie
Ging er zo aan toeKoorts. Vannacht een halve emmer vol gekotst. Nooit geweten dat de maag zoveel vloeistof vast kan houden.
Hele slokdarm faya. Ugh.
Gaat bij mij elk kwartaal.
Ik wist niet dat dat überhaupt kon? Lijkt me vrij onpraktisch tenzij je al na een kwartaal in de hoogste schijf zit.
Hij zal de btw of omzet bedoelenIk wist niet dat dat überhaupt kon? Lijkt me vrij onpraktisch tenzij je al na een kwartaal in de hoogste schijf zit.
Ik wist niet dat dat überhaupt kon? Lijkt me vrij onpraktisch tenzij je al na een kwartaal in de hoogste schijf zit.
Dat is de OB-aangifte, dat is standaard elk kwartaal; ook bij mij.Aangiftetijdvak voor de btw: per kwartaal, per maand of per jaar?
Btw-aangifte doet u meestal per kwartaal. Maar er zijn uitzonderingen op deze regel mogelijk.www.belastingdienst.nl
Ging er zo aan toe
Wel eens gehad dat je lichaam harder wilde kotsen dan dat er door je slokdarm past? Waardoor je hele borstkast verkrampte?
Was next level deze.
Norovirus is weer in de verpleeghuizen, naast griep EN corona.Nu wel weer wat beter?
Aantal jaar geleden Noro gehad, nog nooit zo ziek gevoeld en kwam er letterlijk uit alle gaten tegelijk uit.
Toen ik bloed begon te spugen ben ik naar de huisartsenpost gegaan. Omdat ik me oprecht zorgen begon te maken ook.
Daar aangekomen zag ik er kennelijk zo ongelovelijk belabberd uit in mijn joggingpak met emmertje(want ja elke 10 min kotsen dus je moet iets) dat ik van de assistent direct voor iedereen mocht.
Bleek dat ik zo veel en zo krachtig moest overgeven dat ik wonden had in mijn slokdarm die aan het bloeden waren, daardoor het bloed.
Norovirus, never again.
Inkomstenbelasting is voor zzp ook niet elke januari, maar moet gewoon voor 1 mei binnen zijn. Afgelopen jaar vanaf 1 maart mogelijk.Dat is de OB-aangifte, dat is standaard elk kwartaal; ook bij mij.
Mijn boekhouder zei,Inkomstenbelasting is voor zzp ook niet elke januari, maar moet gewoon voor 1 mei binnen zijn. Afgelopen jaar vanaf 1 maart mogelijk.
Leipe shit G, gaat je mattie Negativ joinen?Van 17:00 tot 22:00. Wordt wel gezellig. Kzal wel foto's plaatsen. We doen o.a. kreeft, coquilles, reerug. Wordt naiss
Sinds dat ene potje CoD MW wilt Maurits me niet meer zien.
Voor 1 mei 2023 hoef je geen rente te betalen als er geen afwijking plaats vind. Alleen bij een gebroken boekjaar, moet je aangifte doen binnen 3 maanden na afloop van het boekjaar.Mijn boekhouder zei,
Vanaf februari 2023 kan ik hem indienen. Maar kan je ook meenemen in de uitstelregeling dan zou het pas uiterlijk mei 2024 hoeven in te dienen.
Maar hoe langer je wacht, hoe hoger de rente. Die komt boven op de bedragen.
inkomstenbelasting moet ik dus voor februari indienen
Zal wel goed zijn voor het woningtekortNorovirus is weer in de verpleeghuizen, naast griep EN corona.
Het personeel krijgt het ook...
Heb je mij vannacht bezocht?Koorts. Vannacht een halve emmer vol gekotst. Nooit geweten dat de maag zoveel vloeistof vast kan houden.
Hele slokdarm faya. Ugh.
Hoe vaak ben jij wel niet ziek @Steks
Ik voel me niet ziek, ik ben alleen leeg.