MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #140.082
Koorts :(. Vannacht een halve emmer vol gekotst. Nooit geweten dat de maag zoveel vloeistof vast kan houden.

Hele slokdarm faya. Ugh.
Ging er zo aan toe

Wel eens gehad dat je lichaam harder wilde kotsen dan dat er door je slokdarm past? Waardoor je hele borstkast verkrampte?

Was next level deze.

• #140.083
Januari imkomstenbelasting. Ik kijk er naar uit.

• #140.085
  • #140.087
  • #140.088
  • #140.089
Ging er zo aan toe

Wel eens gehad dat je lichaam harder wilde kotsen dan dat er door je slokdarm past? Waardoor je hele borstkast verkrampte?

Was next level deze.

Nu wel weer wat beter?

Aantal jaar geleden Noro gehad, nog nooit zo ziek gevoeld en kwam er letterlijk uit alle gaten tegelijk uit.

Toen ik bloed begon te spugen ben ik naar de huisartsenpost gegaan. Omdat ik me oprecht zorgen begon te maken ook.

Daar aangekomen zag ik er kennelijk zo ongelovelijk belabberd uit in mijn joggingpak met emmertje(want ja elke 10 min kotsen dus je moet iets) dat ik van de assistent direct voor iedereen mocht.

Bleek dat ik zo veel en zo krachtig moest overgeven dat ik wonden had in mijn slokdarm die aan het bloeden waren, daardoor het bloed.

Norovirus, never again.

• #140.090
Nu wel weer wat beter?

Aantal jaar geleden Noro gehad, nog nooit zo ziek gevoeld en kwam er letterlijk uit alle gaten tegelijk uit.

Toen ik bloed begon te spugen ben ik naar de huisartsenpost gegaan. Omdat ik me oprecht zorgen begon te maken ook.

Daar aangekomen zag ik er kennelijk zo ongelovelijk belabberd uit in mijn joggingpak met emmertje(want ja elke 10 min kotsen dus je moet iets) dat ik van de assistent direct voor iedereen mocht.

Bleek dat ik zo veel en zo krachtig moest overgeven dat ik wonden had in mijn slokdarm die aan het bloeden waren, daardoor het bloed.

Norovirus, never again.
Norovirus is weer in de verpleeghuizen, naast griep EN corona.

• #140.091
  • #140.092
Inkomstenbelasting is voor zzp ook niet elke januari, maar moet gewoon voor 1 mei binnen zijn. Afgelopen jaar vanaf 1 maart mogelijk.
Mijn boekhouder zei,
Vanaf februari 2023 kan ik hem indienen. Maar kan je ook meenemen in de uitstelregeling dan zou het pas uiterlijk mei 2024 hoeven in te dienen.
Maar hoe langer je wacht, hoe hoger de rente. Die komt boven op de bedragen.

inkomstenbelasting moet ik dus voor februari indienen

• #140.095
Mijn boekhouder zei,
Vanaf februari 2023 kan ik hem indienen. Maar kan je ook meenemen in de uitstelregeling dan zou het pas uiterlijk mei 2024 hoeven in te dienen.
Maar hoe langer je wacht, hoe hoger de rente. Die komt boven op de bedragen.

inkomstenbelasting moet ik dus voor februari indienen
Voor 1 mei 2023 hoef je geen rente te betalen als er geen afwijking plaats vind. Alleen bij een gebroken boekjaar, moet je aangifte doen binnen 3 maanden na afloop van het boekjaar.

Terug
Naar boven