apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gevoelig onderwerp voor @apfelstrudel, hij wil z'n zoon niet in een D66GL-paradijs zien opgroeien!
Gevoelig onderwerp voor @apfelstrudel, hij wil z'n zoon niet in een D66GL-paradijs zien opgroeien!
Meh. Klimaatverandering is wat je er zelf van maakt. Aanpassen is overleven. Wij wel, de mammoeten niet.
Veel schade is gewoon omkeerbaar. In een paar decennia zelfs al.
Die bossen die we kappen. Wat denk je toen die grote meteoriet in Mexico neersloeg en een groot deel van het leven op aarde uitroeide. Een mass extinction event.
Duurde even, maar de natuur herstelde zich gewoon. Weliswaar anders, maar de natuur hersteld zich gewoon weer totdat het weer in balans is. Het verdwijnen van bepaalde diersoorten bied ruimte aan andere.
Zoogdieren waren altijd klein. Ratten e.d.. totdat de grote koudbloedige roofdieren (dino's) uitstierven.
Ja kut van die meteoriet, goed voor ons.
Vind je het niet een beetje overdreven om ons gelijk te trekken aan die meteoriet?Wat jij zegt over aanpassen is overleven gaat niet helemaal op als wij de omgeving aanpassen in plaats van onzelf.
KT en andere mass extinctions waren zeker niet omkeerbaar. Het leven op aarde is totaal veranderd, een soort 'great reset', door bijna alles dood te maken.
Maar waarom wil je de holocene extinction dan zo graag doorzetten naar een mass extinction?
Je tekend namelijk ook het lot van de mensheid, binnen nu en redelijk afzienbare tijd.
Ik kan wel waarderen dat je iig erkend dat dit er is, maar gewoon zegt 'tja dan is het maar zo' TOV de groep die roept dat alles bullshit is omdat het niet leuk is om te horen.
Vind je het niet een beetje overdreven om ons gelijk te trekken aan die meteoriet?
De mens is trouwens niet per definitie slecht voor deze planeet/zijn omgeving. Het probleem is dat er teveel mensen zijn.
En wij Nederlanders groeien niet qua bevolking. Heel Europa groeit eigenlijk vrijwel niet. Maar Afrika en Azië gaan keihard. En die zijn overduidelijk het probleem op lange termijn.
Afrika had in 1950 200miljoen inwoners.
Nu 1,4 miljard inwoners. En in 2100 is de verwachting 5 miljard. 5 miljard Afrikanen.. zitten wij daar met 18 miljoen een beetje onszelf arm te maken aan warmtepompen. Koekoek.
De groei in Nederland is volledig door migratie, zonder migratie zou er een krimp zijn. Helaas is er geen op bevolking gerichte politiek om de bevolkingsopbouw enigszins stabiel te houden.We groeien in Nerderland nogsteeds, terwijl we flink zouden moeten krimpen. Dat is overigens wel voor een groot deel door migratie.
DitWe groeien in Nerderland nogsteeds, terwijl we flink zouden moeten krimpen. Dat is overigens wel voor een groot deel door migratie.
De groei in Nederland is volledig door migratie, zonder migratie zou er een krimp zijn. Helaas is er geen op bevolking gerichte politiek om de bevolkingsopbouw enigszins stabiel te houden.
De mens bestaat niet.Vind je het niet een beetje overdreven om ons gelijk te trekken aan die meteoriet?
De mens is trouwens niet per definitie slecht voor deze planeet/zijn omgeving. Het probleem is dat er teveel mensen zijn.
. Koekoek.
De mens bestaat niet.
De laatste mensen soort Homo sapiens is wel degelijk de grootste ramp die deze planeet te verwerken heeft gekregen en die nu nog steeds gaande is.
Graag gedaan. Iemand moet jou immers zo nu en dan op juiste spoor zetten.
Thnx bro.Graag gedaan. Iemand moet jou immers zo nu en dan op juiste spoor zetten.
Bij mij komt er altijd druppel bloed uit, behalve pec en delts.Wie doet er dan ook een pleister op na zetten van gear? Daar mag je je eerder voor schamen lol.
Die heeft mijn dochtertje van zes

3 seconde papiertje op houden met beetje druk en t is over.Bij mij komt er altijd druppel bloed uit, behalve pec en delts.
@
Die heeft mijn dochtertje van zes![]()
Volgens mij is het niet altijd onschuldig als je bij je benen langer bloedt dan elders?Bij mij komt er altijd druppel bloed uit, behalve pec en delts.
Het zou idd kunnen betekenen dat ie een duivels wezen is dat je geld en levenslust uit je zuigt.Volgens mij is het niet altijd onschuldig als je bij je benen langer bloedt dan elders?