apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is wat bij jou het dichtst bij training komt?Zo juist 5 minuten op de wc gezeten om een klein grauw keuteltje eruit te werken, maar het is in elk geval weer een vaste substantie.
Ja
Grijze keutel #leverschadeZo juist 5 minuten op de wc gezeten om een klein grauw keuteltje eruit te werken, maar het is in elk geval weer een vaste substantie.
Bij @vntl en mij heeft het wel gesneeuwd. Zal wel plaatselijk zijn
Hoe natter hoe beter.Was echt vies rotweer, wou gaan hardlopen vandaag maar geen zin om zeiknat te worden.
dan rij je maar naar de gym om vervolgens te rennenWas echt vies rotweer, wou gaan hardlopen vandaag maar geen zin om zeiknat te worden.
Ga niet binnen hardlopen op zo’n achterlijke hardloopband 😂dan rij je maar naar de gym om vervolgens te rennen
Zei mijn vrouw ook al vanmiddag, en smeerde wat op mijn lip….😉
Ik wilde een stukje op de racefiets, maar de regen werkte als holy water. In plaats daarvan naar de supermarkt gelopen voor een fles drank.Was echt vies rotweer, wou gaan hardlopen vandaag maar geen zin om zeiknat te worden.
Eentje is dat wel genoeg voor jou ?Ik wilde een stukje op de racefiets, maar de regen werkte als holy water. In plaats daarvan naar de supermarkt gelopen voor een fles drank.
Nee, maar wel een goed begin.
Zo luid je de week in 🥃

Owned door bureaucratie> Aanvraag doen bij de gemeente voor iets.
> Superhard m'n best doen met de formulering ervan in een Word-document.
> Copy/paste het in het aanvraagformulier op hun website. Oh, karakterlimiet van 1000 tekens.
> Half uur spenderen om erin te snijden om het binnen die 1000 tekens te houden.
> Nog steeds te lang, dus zelfkastijding door taalfouten te maken en enkele spaties eruit te laten om zo binnen het tekenlimiet te blijven.
> Vol trots op de submitknop drukken.
> 2 weken wachten
> ...
> Reactie van de gemeente: "Uw aanvraag kunnen wij nu niet behandelen. De informatie op het door u ingezonden aanvraagformulier is te summier om een duidelijk beeld te hebben."
![]()