MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #140.203
Zo juist 5 minuten op de wc gezeten om een klein grauw keuteltje eruit te werken, maar het is in elk geval weer een vaste substantie.

• #140.206
  • #140.207
Ik stuurde deze foto naar mijn baas en zei dat ik omsingeld was door sneeuw, helaas niet genoeg om naar huis te mogen gaan.

20221205_084009.jpg

• #140.208
Niks geen sneeuw hier. Motregen, motregen. Gadver.

• #140.210
Was echt vies rotweer, wou gaan hardlopen vandaag maar geen zin om zeiknat te worden.

• #140.215
  • #140.216
  • #140.219
> Aanvraag doen bij de gemeente voor iets.
> Superhard m'n best doen met de formulering ervan in een Word-document.
> Copy/paste het in het aanvraagformulier op hun website. Oh, karakterlimiet van 1000 tekens.
> Half uur spenderen om erin te snijden om het binnen die 1000 tekens te houden.
> Nog steeds te lang, dus zelfkastijding door taalfouten te maken en enkele spaties eruit te laten om zo binnen het tekenlimiet te blijven.
> Vol trots op de submitknop drukken.
> 2 weken wachten
> ...
> Reactie van de gemeente: "Uw aanvraag kunnen wij nu niet behandelen. De informatie op het door u ingezonden aanvraagformulier is te summier om een duidelijk beeld te hebben."

???

• #140.220
> Aanvraag doen bij de gemeente voor iets.
> Superhard m'n best doen met de formulering ervan in een Word-document.
> Copy/paste het in het aanvraagformulier op hun website. Oh, karakterlimiet van 1000 tekens.
> Half uur spenderen om erin te snijden om het binnen die 1000 tekens te houden.
> Nog steeds te lang, dus zelfkastijding door taalfouten te maken en enkele spaties eruit te laten om zo binnen het tekenlimiet te blijven.
> Vol trots op de submitknop drukken.
> 2 weken wachten
> ...
> Reactie van de gemeente: "Uw aanvraag kunnen wij nu niet behandelen. De informatie op het door u ingezonden aanvraagformulier is te summier om een duidelijk beeld te hebben."

???
Owned door bureaucratie

Terug
Naar boven