- Waardering
- 10.879
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zit denk ik niks anders op dan verhuizen naar de beschaafde wereld.Heb 8 uurtjes geslapen en gta is nog steeds niet klaar met downloaden. Bij ons is glasvezel niet mogelijk. Andere opties?
Downloaden bij iemand die glasvezel heeft?Heb 8 uurtjes geslapen en gta is nog steeds niet klaar met downloaden. Bij ons is glasvezel niet mogelijk. Andere opties?
r**ards die op een zaterdagochtend om 06:00 70km/h gaan rijden waar 80km/h is toegestaan![]()
![]()

r**ards die op een zaterdagochtend om 06:00 70km/h gaan rijden waar 80km/h is toegestaan![]()
![]()
Ja goeie, daar had ik nog niet eens aan gedacht.Meeste r**ards die op dat tijdstip zo langzaam rijden hebben wat achter de kiezen![]()
Of Belgen (InB4 valt onder r**ards), mogen hier op de meeste wegen maar 70,Meeste r**ards die op dat tijdstip zo langzaam rijden hebben wat achter de kiezen![]()
Meeste r**ards die op dat tijdstip zo langzaam rijden hebben wat achter de kiezen![]()
Het is waarschijnlijk vooral de overgang naar functionerende, verharde en onderhouden wegen.Of Belgen (dit valt onder r**ards), mogen hier op de meeste wegen maar 70,
Voor sommigen is de overschakeling naar 80 als ze de grens overgaan nogal moeilijk.
Het is waarschijnlijk vooral de overgang naar functionerende, verharde en onderhouden wegen.
Jullie wegen zijn als het internet van @dreamy1.

Autorijden is voor Belgen sowieso erg moeilijkOf Belgen (InB4 valt onder r**ards), mogen hier op de meeste wegen maar 70,
Voor sommigen is de overschakeling naar 80 als ze de grens overgaan nogal moeilijk.
Klote man.Ik ga voor het eerst met kerst een lang weekeind op vakantie naar Oostenrijk en ik neem mee?...
De griep kennelijk, for f**k sake...
Klote man.
Ik heb nu voor de 6e dag griep, maar deze shit is echt next level. Dacht op begeven moment dat ik het loodje ging leggen oprecht(helaas nog niet jongens). Corona kan nog wat leren van deze griepvariant.
Die shit die nu rond gaat is geen griep meer te noemen. De pest was minder erg. Heb 't ook al gehad, drama. Beterschap ouwe.Klote man.
Ik heb nu voor de 6e dag griep, maar deze shit is echt next level. Dacht op begeven moment dat ik het loodje ging leggen oprecht(helaas nog niet jongens). Corona kan nog wat leren van deze griepvariant.
Ook misselijk enzo?Klote man.
Kotsen is eigenlijk het enige wat ik nog niet gedaan heb.Ook misselijk enzo?
Ik was 8 dagen fucked. Ruim 4 dagen kotsen.
Vergeleken met die griep leek covid een verkoudje...
.. o wacht.