Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #140.381
Heb 8 uurtjes geslapen en gta is nog steeds niet klaar met downloaden. Bij ons is glasvezel niet mogelijk. Andere opties?

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    182,1 KB · Weergaven: 51
  • Haha
Waarderingen: Vonk
  • #140.384
1.8 MBS is wel bijzonder traag :roflol:
Ik heb letterlijk het goedkoopste internet wat er is en heb 5/6 MBS.

• #140.385
r**ards die op een zaterdagochtend om 06:00 70km/h gaan rijden waar 80km/h is toegestaan :o :o

• #140.389
Meeste r**ards die op dat tijdstip zo langzaam rijden hebben wat achter de kiezen :lol:
Of Belgen (InB4 valt onder r**ards), mogen hier op de meeste wegen maar 70,
Voor sommigen is de overschakeling naar 80 als ze de grens overgaan nogal moeilijk.

• #140.391
Of Belgen (dit valt onder r**ards :thumb: ), mogen hier op de meeste wegen maar 70,
Voor sommigen is de overschakeling naar 80 als ze de grens overgaan nogal moeilijk.
Het is waarschijnlijk vooral de overgang naar functionerende, verharde en onderhouden wegen.

Jullie wegen zijn als het internet van @dreamy1.

• #140.394
13 jaar moeten wachten op avatar deel 2 en dan valt ie zo vies…

• #140.395
Ik ga voor het eerst met kerst een lang weekeind op vakantie naar Oostenrijk en ik neem mee?...

De griep kennelijk, for f**k sake...

• #140.396
Ik ga voor het eerst met kerst een lang weekeind op vakantie naar Oostenrijk en ik neem mee?...

De griep kennelijk, for f**k sake...
Klote man.

Ik heb nu voor de 6e dag griep, maar deze shit is echt next level. Dacht op begeven moment dat ik het loodje ging leggen oprecht(helaas nog niet jongens). Corona kan nog wat leren van deze griepvariant.

• #140.397
Klote man.

Ik heb nu voor de 6e dag griep, maar deze shit is echt next level. Dacht op begeven moment dat ik het loodje ging leggen oprecht(helaas nog niet jongens). Corona kan nog wat leren van deze griepvariant.

Pfff nou ik hoop niet dat ik het zo erg krijg, ik moet woensdag gewoon weer 1000km naar huis rijden.

Voel me nu wel echt een stuk slechter dan toen ik covid had inderdaad.

Sterkte gast, hopelijk snel weer beter.

• #140.398
Klote man.

Die shit die nu rond gaat is geen griep meer te noemen. De pest was minder erg. Heb 't ook al gehad, drama. Beterschap ouwe.

• #140.399
Klote man.

Ook misselijk enzo?
Ik was 8 dagen fucked. Ruim 4 dagen kotsen.

Vergeleken met die griep leek covid een verkoudje...

.. o wacht.

• #140.400
Ook misselijk enzo?
Ik was 8 dagen fucked. Ruim 4 dagen kotsen.

Vergeleken met die griep leek covid een verkoudje...

.. o wacht.
Kotsen is eigenlijk het enige wat ik nog niet gedaan heb.

Vannacht zware slaapmiddelen gehaald bij de huisartsenpost.
Bloed op hoesten met klonten slijm omdat me longen en keel helemaal naar de t*ring zijn
Koppijn
Misselijk
Duizelig/bijna hallucinerend
Koorts 40 graden gehad
Hele keel dicht en van schuurpapier
Hele neus dicht
Oren naar de t*ring
Kon opbegeven moment amper meer lopen, me vriendin moest me douchen en afgedrogen om maar te schetsen..

Maar goed, het zal wel weer goedkomen. Was een top kerst :roflol:

Terug
Naar boven